וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: מנצ'סטר יונייטד מאושרת מזלאטן, תציע לו חוזה לעונה נוספת

השדים האדומים "המומים" מכושרו של השבדי ולא רק ינצלו את האופציה עליו, כי אם יציעו לו להישאר עד גיל 38: "מאז קאנטונה לא היה כאן שחקן כמוהו". בייל, רונאלדו וניימאר לא יגיעו

עריכת וידאו: אוהד פיטר

השער היפהפה אמש (שבת) בדרבי רק הוכיח לראשי מנצ'סטר יונייטד את מה שכבר ידעו: על אף גילו המתקדם, זלאטן איברהימוביץ' בכושר פשוט מצוין, וב"מירור" טוענים כי בקרב השדים האדומים כבר הוחלט להאריך את חוזהו של השבדי בן ה-35 בעונה נוספת. זלאטן חתם על חוזה לעונה באולד טראפורד עם אופציה לעונה נוספת, אך כעת הוחלט בהנהלת יונייטד לא רק לנצל את האופציה, כי אם להגיש לכוכב החדש חוזה שישאיר אותו במועדון עד גיל 38.

"הוא שחקן מהסוג שלא נראה במועדון מאז אריק קאנטונה", אמר גורם במועדון על הסקורר המופלא שכבש העונה ארבעה שערי ליגה בארבעה משחקים. על פי הדיווח, יונייטד תיפגש עם החלוץ בתחילת השנה החדשה כדי לדון בהארכת חוזהו, כשמה שהרשים את השדים האדומים יותר מכל הוא כושרו הגופני של השבדי המבוגר. "הכושר הגופני המדהים שלו הותיר את הצוות המקצועי בהלם", נכתב ב"מירור". במספר מבדקים גופניים התברר כי זלאטן קובע תוצאות טובות ב-15-20 אחוז מחלק מחבריו לקבוצה שצעירים ממנו בעשר שנים או יותר.

כמו כן, נכתב בעיתון כי יונייטד החליטה לרדת מהאפשרות לצירוף גארת' בייל, כריסטיאנו רונאלדו וניימאר. הוולשי והפורטוגלי ככל הנראה יירדו מהפרק משום שצפויים לחתום על חוזים חדשים בריאל מדריד, בפרט לאחר איסור ההעברות שהוטל על הבלאנקוס. "יונייטד נדהמו מהטענות שהם מוכנים להציע לניימאר 650 אלף ליש"ט בשבוע כדי לעזוב את ברצלונה", נכתב. "בעוד הם אכן מוכנים לשבור את הבנק כדי לצרף שם גדול, הם מבינים שהברזילאי משתמש בהם כדי לגרום לברצלונה להציע לו חוזה חדש והם לא מאמינים שברצונו לעזוב לאנגליה".

עוד בנושא:

אנגליה: מנצ'סטר סיטי ניצחה 1:2 את מנצ'סטר יונייטד בדרבי
גווארדיולה: "שיחקנו טוב במחצית הראשונה בזכות קלאודיו בראבו"
משחקי האגו: ניתוח הניצחון היקר של סיטי בדרבי של מנצ'סטר

זלאטן איברהימוביץ' שחקן מנצ'סטר יונייטד חוגג. GettyImages
בכושר טוב משחקנים שצעירים ממנו בעשור. זלאטן/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully