וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גווארדיולה: "שיחקנו טוב במחצית הראשונה בזכות קלאודיו בראבו"

הקטלאני חגג ניצחון בדרבי וגיבה את השוער. מוריניו, שניצח את יריבו המר רק פעם אחת בעשרת המפגשים האחרונים, האשים את השופט: "עשה שתי טעויות גדולות". קולארוב איבד אחת משיניו. וגם: הציוצים והתגובות

עריכת וידאו: אוהד פיטר

פפ גווארדיולה וז'וזה מוריניו נפגשו היום (שבת) לראשונה מאז 2013, משני צידי המתרס בדרבי של מנצ'סטר. הקטאלני וסיטי ניצחו 1:2 באולד טראפורד, ונותרו מושלמים גם אחרי המחזור הרביעי הפרמיירליג. מוריניו הצליח לנצח את יריבו המר רק פעם אחת בעשרת מפגשיהם האחרונים, ונאלץ לצפות מהצד כשפפ מצטרף אליו לרשימה מכובדת - רק שניהם, חוס הידינק וקרלו אנצ'לוטי ניצחו את ארבעת משחקי הליגה הראשונים שלהם באנגליה.

פפ גווארדיולה מאמן מנצ'סטר סיטי. GettyImages
"במחצית השנייה התפללנו". גווארדיולה/GettyImages

גווארדיולה, שהוביל את סיטי לניצחון 50 בדרבי אי פעם בכל המסגרות, אמר בסיום: "אנחנו שמחים. אני חושב שהצופים נהנו כי היה משחק פתוח עד הסיום. היינו טובים יותר במחצית הראשונה, ובשנייה היה קשה. היו לנו מתפרצות אך לא הצלחנו לסיים. אנחנו לא מושלמים כרגע בחלק האחרון של המגרש, אבל הגענו לאחר האצטדיונים הטובים בעולם וניצחנו. לבחורים האלה יש לב, במחצית הראשונה זכינו בהמון קרבות מול קבוצה חזקה יותר פיסית. במחצית השנייה נאלצנו להתפלל, כי הם שיחקו עם כדורים ארוכים וכמעט בלתי אפשרי לשלוט בזה".

על קלאודיו בראבו, שטעות שלו הובילה לשער המצמד של יונייטד: "שיחקנו טוב במחצית הראשונה בזכות קלאודיו בראבו. אני אוהב שהשוערים תוקפים את הכדור וגם אחרי מה שקרה הוא המשיך לשחק כך וזה סימן טוב לגבי האישיות שלו".

אלכנסדר קולארוב איבד את אחת משיניו במהלך המשחק, על כך אמר פפ: "הוא אפילו לא יודע מתי זה קרה".

עוד בנושא

אנגליה: מנצ'סטר סיטי ניצחה 1:2 את מנצ'סטר יונייטד בדרבי
ביטון בישל, סלטיק מחצה את ריינג'רס בדרבי 1:5

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

מוריניו, שראה את זלאטן איברהימוביץ' כובש את שערו הרביעי בארבעה משחקים (קדמו לו ביונייטד לואי סאהה ורובין ואן פרסי), קיווה שמדובר בתחילתו של קאמבק, אך ירד מנוצח. בסיום הוא בחר להתמקד בעיקר בשופט מארק קלאטנברג, שלטענתו קיפח אותו כאשר לא העניק ליונייטד שני פנדלים שהגיעו לה. "הוא עשה שתי טעויות גדולות. במקרה של בראבו היה פנדל ואדום, אם מישהו מהשחקנים שלי היה עושה את זה במרכז המגרש הוא היה מורחק, ברחבה יותר קשה לתת והוא לא רצה לעשות את זה".

על המשחק: "אני לא יכול להיות מרוצה מהמחצית הראשונה שלנו. היו מספר שחקנים שלא נתנו מה שמצופה מהם. כמובן שהם הראשונים להתאכזב, הם מנתחים לבד ויודעים שהם לא היו במשחק".

קווין דה בראונה, שכבש את השער הראשון ובעט לקורה את הכדור שהפך לשער השני: "זה מרגיש מצוין. פתחנו בצורה אינטנסיבית. שתי הקבוצות הראו את האיכות שלהן. המחצית השנייה הייתה קשה יותר, יונייטד שיחקו חזק ועם כדורים ארוכים. המשחק השתנה אחרי שספגנו, אבל במחצית הראשונה היינו מעולים, ולקח לנו רבע שעה במחצית השנייה לחזור לעצמנו ולהסתגל לשיטת המשחק שלהם. עבור האוהדים מדובר ביותר משלוש נקודות".

קלצ' איהנאצ'וי: "זה חלום שמתגשם לשחק בדרבי של מנצ'סטר ולהבקיע, אני מאוד שמח עבור האוהדים. השער היה פשוט להיות במקום הנכון בזמן הנכון, בכלל לא ציפיתי לבעיטה של דה בראונה. היה יום טוב עבורי ועבור האוהדים, אני מאוד שמח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully