וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביטון בישל, סלטיק מחצה את ריינג'רס בדרבי 1:5

הדרבי הגדול של סקוטלנד חזר אחרי ארבע וחצי שנים וקבוצתו של הישראלי חגגה על חשבון היריבה ששבה מהליגות הנמוכות. הקשר בישל את השער השני למוסא דמבלה שסיים עם שלושער נהדר. ניצחון למרציאנו, הפסד לכיאל וחמד

חלוץ סלטיק מוסא דמבלה. רויטרס
שלושער אדיר שלו בדרבי. מוסא דמבלה/רויטרס

ארבע שנים וחצי אחרי המפגש האחרון ביניהם בליגה הסקוטית, הביסה היום (ראשון) סלטיק את ריינג'רס בדרבי הגדול של סקוטלנד 1:5. כוכב המשחק היה מוסא דמבלה שכבש שלושער נפלא. ההתרגשות בסלטיק פארק הייתה בשיאה כשהאוהדים יצרו אווירה מחשמלת מפתיחת המשחק, ויצאו מרוצים מאוד כשקבוצתם פותחת פער של ארבע נקודות ומשחק חסר על פני היריבה הגדולה. ניר ביטון, בדרבי הליגה הראשון שלו בקריירה, השלים 90 דקות, בישל את השער השני בצורה מצוינת וגם ספג כרטיס צהוב.

סלטיק, הפייבוריטית הברורה במפגש, התקשתה להפגין עליונות בפתיחה, אך בדקה ה-33 שברה את הקרח עם שער של מוסא דמבלה בנגיחה אחרי קרן של סקוט סינקלייר. הירוקים הכפילו את התוצאה בזכות שיתוף פעולה בין ניר ביטון לדמבלה. הישראלי חטף כדור במרכז המגרש בדקה ה-42, ושלח כדור עומק נהדר לצרפתי שחלף על פני הבלם האורח ושלח כדור לפינה הרחוקה. עוד לפני המחצית הצליחה ריינג'רס לשמור את עצמה במשחק שתי דקות לאחר מכן כשג'ו גארנר נגח כדור מקרוב לרשת הגבוהה.

סלטיק גמרה את המשחק בדקה ה-61 כשדמבלה גמל לסינקלייר על האסיסט הנפלא עם אסיסט משלו לאנגלי שקבע 1:3. הבור של הכחולים גדל אחרי שפיליפ סנדרוס השוויצרי הורחק בדקה ה-74, ודמבלה השלים שלושער בדקה ה-83 מבישול של מייקל לוסטיג. את תוצאת המשחק נעל סטוארט ארמסטרונג המחליף שסיים מהלך קבוצתי נהדר בדרך ל-1:5.

ניר ביטון (מימין) חוגג עם מוסא דמבלה שחקני סלטיק. רויטרס
המבשל והכובש. ניר ביטון לצד מוסא דמבלה/רויטרס

* ברייטון הפסידה 2:0 לברנטפורד בצ'מפיונשיפ. בירם כיאל השלים 90 דקות, תומר חמד ספג כרטיס צהוב והוחלף בדקה ה-62. סקוט הוגאן כבש פעמיים לברנטפורד.

* אופיר מרציאנו שמר על שער נקי גם במשחקו השני, בניצחונה של היברניאן 0:1 על דמברטון. קבוצתו ממשיכה להוליך את טבלת ליגת המשנה בסקוטלנד עם 15 נקודות משישה משחקים.

* אמיר עגייב השלים 90 דקות במדי אומוניה ניקוסיה, שסיימה ב-1:1 בבית מול דוקסה. הקשר הישראלי היה חתום על החמצה גדולה בדקה ה-12, במצב של אחד-על-אחד מול השוער. לאומוניה חמש נקודות אחרי שלושה מחזורים.

* צסק"א מוסקבה הביסה בבית 0:3 את טרק גרוז'ני משערים של לאסין טראורה (26, 38) וקרלוס סטרנדברג (76). ביבראס נאתכו לא שותף.

* מאריבור הביסה בביתה 0:4 את רדומלייה. סינטיהו סולליך ומוחמד קבהא השלימו 90 דקות כל אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully