וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה זועמת על השופט יגאל פריד: "גמר לנו את המשחק"

11.9.2016 / 8:30

במועדון זעמו בעקבות ההרחקה של אורן ביטון: "לא יכול להיות ששופטים שולפים כרטיסים בלי לחשוב". בקבוצה מאוכזבים מהיכולת: "לא סוד שאנחנו נראים לא טוב, אבל לפחות צברנו נקודות"

איזי שרצקי בעלים עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
היה עצבני על השופטים. שרצקי/ברני ארדוב

בעירוני קרית שמונה זעמו על השופט יגאל פריד בתום ה-0:0 הביתי נגד הפועל רעננה אתמול (שבת) במחזור השלישי בליגת העל. עיקר הטענות כלפי פריד היו בנוגע להרחקה של אורן ביטון בדקה ה-49. "התחלנו את המחצית השנייה הרבה יותר טוב, אבל השופט גמר לנו את המשחק", אמר אחד השחקנים, "לא יכול להיות ששופטים כל הזמן ממהרים לשלוף כרטיסים בלי לחשוב".

גם הבעלים איזי שרצקי זעם על הקוון ועל צוות השיפוט תוך כדי המשחק והמאמן מוטי איוניר הטיח האשמות בשופטים והורחק. אגב ביטון, המגן שפגע בצורה חריפה באלעד ביטון, אמר לחבריו שהרגיש מכה חזקה ביד עם הנחיתה על הדשא ושהוא חושש ששבר אותה. ביטון הופתע מאוד לראות את הכרטיס האדום אחרי שהתאושש וקם מהקרקע.

למרות הכעס על השופט וההרחקה, בקרית שמונה מאוכזבים מאוד גם מהיכולת - בעיקר במחצית הראשונה. "אנחנו לא נראים טוב וזה לא סוד", אמר אחד השחקנים, "יש הרבה מה לשפר וזה ברור שגם הצוות לא מרוצה ממה שהוא רואה. אבל אם ביכולת כזו אנחנו עם חמש נקודות אחרי שלושה מחזורים זו נקודת פתיחה טובה".

בקרית שמונה מקווים שהצטרפותו של שלומי אזולאי ממכבי תל אביב תתרום רבות לקבוצה שחסרה יצירתיות בקישור.

עוד בנושא:

חילופי האשמות בהפועל חיפה בעקבות שחרורו של אלי אלבז
מאור בוזגלו: "הופתעתי והתאכזבתי מכך שלא זומנתי לנבחרת ישראל"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully