וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאור בוזגלו: "הופתעתי והתאכזבתי מכך שלא זומנתי לנבחרת ישראל"

11.9.2016 / 8:16

קשר הפועל באר שבע שבלט ב-0:3 על סכנין נחוש לשוב לנבחרת: "אני בגיל בו אני צריך להיות בשיא הקריירה. עומס? הלוואי שהמשחק בסן סירו היה מתחיל כבר". מחמאות גם לצדק, ויטור ו-וואקמה

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

שביעות רצון גדולה מאוד נרשמה בהפועל באר שבע מהניצחון על בני סכנין (0:3) ובעיקר מהעוצמה שהקבוצה הקרינה אמש. באלופה החשיבו את המשחק אמש (שבת) כמבחן גדול לשילוב בין אירופה לליגה ולעומס שצפוי בשבועות הקרובים, ובסיום שמחו במועדון מהתצוגה של השחקנים ומהכושר שהפגינו. מיגל ויטור ושיר צדק שוב זכו למחמאות וכמוהם גם אנתוני וואקמה ששוב כיכב עם צמד, אך מעל כולם היה מאור בוזגלו, שהציג משחק נהדר.

"יכולתי לסיים עם חמישה בישולים, אבל אחרי פגרה קצרה לחזור זה לא פשוט. אני מרגיש בכושר טוב וחשוב להמשיך את זה", אמר הקשר, שהתייחס גם לאי-זימונו לנבחרת ישראל: "מתחילת העונה אני עם חמישה שערים בכל המסגרות. ברור שמבחינתי זה היה מאכזב ומפתיע אבל אני בטוח שאלישע עשה את הבחירות שלו ואני כמקצוען צריך לקבל את זה ולעבוד קשה כדי להראות שהמקום שלי בנבחרת. אני בגיל שאני צריך להיות בשיא שלי וכשמשחקים כדורגל שמח אפשר לעשות דברים טובים. התפקיד שלי לעזור לקבוצה לנצח, אני צריך קצת יותר לחפש את השער אבל אני שמח שעזרתי לקבוצה".

על התקופה שעבר אמר בוזגלו: "טחנו מים בהקשר שלי, לא נמאס לכם להתעסק בזה? כי לי נמאס". על העומס שצפוי כעת הוסיף: "למועדון יש הרבה איכויות ועשו רכש טוב. יש לנו עומק גדול ואנחנו נכנסים לתקופה אינטנסיבית ונצטרך לבוא מוכנים. הלוואי ואחרי המשחק מול סכנין ישר היה אפשר להתחיל את המשחק בסן סירו. פעם אחרונה שהייתי שם היתה בתור אוהד, כשהייתי ילד ושיחקתי בצרפת. אני בטוח שיש לנו מה למכור שם. אנחנו משחקים כדי להשיג את המטרות שלנו ולא נבוא להתבטל".

בקבוצה התייחסו גם לבכורה של מיכאל אוחנה. הקשר אמנם לא הציג משחק גדול אך בצוות המקצועי התרשמו מהלחימה וההשקעה שלו. אגב, אוחנה עצמו ביקש מברק בכר להתחלף לאחר שהרגיש כיווץ בשריר.

עוד בנושא:

ליגת העל: הפועל באר שבע הביסה את בני סכנין 0:3
בכר: "גרמנו לסכנין להתעייף". אוחנה: "זה המועדון הגדול בארץ"

ג'וד נוורו שחקן בני סכנין מול מאור בוזגלו שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
חוזר לעניינים ובגדול. בוזגלו/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully