וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי אלבז: "מאוד אוהב את הפועל חיפה, ופחות רוצה לעסוק בה"

11.9.2016 / 7:52

חלוץ הפועל כפר סבא הלוהט, שכבש את שער הניצחון מול האקסית, הודה: "לא שיחקתי שם מספיק, כפר סבא נלחמה עלי ואני רוצה להחזיר לה. אני עם שלושה שערים אבל לא יזכרו אותי אם איעצר פה"

שחקני הפועל כפר סבא חוגגים עם אלי אלבז. מגד גוזני
בעננים. אלי אלבז/מגד גוזני

שמחה עצומה נרשמה אמש (שבת) בהפועל כפר סבא אחרי ניצחון החוץ על הפועל חיפה. סיפור המשחק היה החלוץ אלי אלבז שכבש את שער הניצחון שהיה גם שערו השלישי בשלושה משחקים מתחילת העונה. אלבז כבש במחזור הראשון במדי הפועל חיפה לרשת אשקלון אבל אז עבר לכפר סבא, כבש שוב מול אשקלון ואתמול כאמור סגר משולש עם שער מול האקסית שלו.

החלוץ הפורה לא קיבל קרדיט בהפועל חיפה ובגלל זה עזב אבל הוא לא חיפש לסגור חשבונות בסוף המשחק. "הפועל כפר סבא מאמינה בי ונותנת לי את כל הביטחון", אמר. "קיבלו אותי כל כך יפה במועדון ואני רוצה להחזיר על כך. כבשתי שער ניצחון וזה מחזור שלישי שאני כובש, כך שלא יכול להיות יותר מאושר ממני. אני שמח לא בגלל שכבשתי נגד האקסית, אלא כי כבשתי עבור הקבוצה הנוכחית שלי. אני מאוד אוהב את הפועל חיפה. זה המועדון בו גדלתי. כל השנים לא שיחקתי מספיק בהפועל חיפה. זו עובדה ואני לא מסתיר אותה אבל חשוב לי להצליח עם הפועל כפר סבא ופחות לעסוק בהפועל חיפה.

"אני מודה בכל יום להפועל כפר סבא שרצתה אותי ונתנה בי אמון כה גדול. הפועל כפר סבא נלחמה עלי ואני רוצה להחזיר לה. אני עובד קשה מאוד בשביל השערים האלה ולשמחתי יש תוצאות ואני עם שלושה שערים אבל אף אחד לא יזכור מה עשיתי עד עכשיו, אם אני איעצר פה". על שיתוף הפעולה עם מאוויס צ'יבוטה שגם כבש אתמול, אמר אלבז: "מאוויס קיבל אותי בצורה חמה מאוד בכפר סבא ואני מאוד מודה לו על כך. הוא שחקן שאני מעריך מאוד. אני חייב לו בישול, כי הוא נתן לי כדור גדול במשחק ולא עשיתי ממנו גול".

הבלם איציק כהן פונה בסוף המשחק לבית החולים עם חשש לזעזוע מוח אבל אחרי בדיקות הוא נשלח לביתו ויחזור בהמשך השבוע להתאמן כרגיל

עוד בנושא:

הפועל כפר סבא ניצחה 1:2 את הפועל חיפה
הפועל חיפה: חילופי האשמות בעקבות שחרורו של אלי אלבז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully