וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: 1:3 ליובנטוס על ססואולו, 0:3 לנאפולי על פאלרמו

האלופה שמרה על המאזן המושלם לפני ליגת האלופות. גונסאלו היגואין (5, 10) ופיאניץ' (27) סגרו עניין מוקדם, לוקה אנטיי צימק (33). הפרטנופי חגגו עם מארק האמשיק וצמד של קאייחון

גונסאלו היגואין שחקן יובנטוס לצד פאולו דיבאלה. רויטרס
ממשיך להפציץ. היגואין/רויטרס

הליגה האיטלקית חזרה היום (שבת) מהפגרה היישר למחזור השלישי, שיצא לדרך עם שני משחקים: האלופה יובנטוס גברה על ססואולו, פאלרמו תארח את נאפולי.

יובנטוס - ססואולו 1:3

האלופה הבלתי מעורערת ממשיכה לשייט ונותרה מושלמת גם אחרי המחזור השלישי מול את דומניקו ברארדי והפתעת העונה שעברה. גונסאלו היגואין העלה את מאזנו לשלושה שערי ליגה עם צמד (5, 10), השני בבעיטת יעף נהדרת, מירלם פיאניץ' סגר את הסיפור כבר במחצית הראשונה (27) ולוקה אנטיי רק צימק (33). לשתי הקבוצות מצפה שבוע מעניין, כאשר יובה תשחק ברביעי נגד סביליה בפתיחת הצ'מפיונס ואז תצא לאינטר ואילו ססואולו תארח את אתלטיק בילבאו בליגה האירופית ואז תפגוש את גנואה.

פאלרמו - נאפולי 3:0

הפרטנופי אכזבו במחזור הראשון עם תיקו מול פסקארה, אך מאז הספיקו להלהיב עם רביעייה מול מילאן והרשימו גם מול פאלרמו. אחרי מחצית ראשונה מאופסת, גולאם העביר רוחב משמאל והמאשיק הגיע ובנגיעה בעט לחיבורים (47). קאייחון הוסיף צמד, הראשון בנגיחה אחרי הרמה גדולה של לורנסו אינסינייה, והשני בבעיטה מסף הרחבה שחמקה בין ידיו של יוסיפ פוסאבץ (65), ולמשחק בשלישי בצ'מפיונס מול דינמו קייב נאפולי תגיע במצב רוח מרומם. פאלרמו צברה רק נקודה מתוך תשע אפשריות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully