וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: גיא צרפתי, אופיר חיים ושלומי מיטלקה מועמדים לאימון הנוער

8.9.2016 / 10:08

פטריק ואן ליוון קיים סבב פגישות עם השלושה שאחד מהם יחליף את אורי אוזן שהתפטר מהתפקיד. צרפתי, שאימון בעונה שעברה בהפועל פתח תקוה ומכבי נתניה, היה מועמד גם לנבחרת הנערים

מאמן הפועל פתח תקוה, גיא צרפתי. ברני ארדוב
יחזור למכבי תל אביב? גיא צרפתי/ברני ארדוב

מכבי תל אביב צפויה להודיע היום על זהות המאמן שיחליף את אורי אוזן כמאמן קבוצת הנוער. כפי שפורסם אתמול לראשונה בוואלה! ספורט, החליט אוזן להתפטר בשל חילוקי דעות מקצועיים עם המנהל המקצועי של המחלקה פטריק ואן ליוון וכבר אתמול בערב קיים ההולנדי סבב פגישות עם המועמדים לתפקיד.

גיא צרפתי, אופיר חיים ושלומי מיטלקה נפגשו עם ואן ליוון והציעו את עצמם בכדי לזכות בתפקיד. צרפתי היה מועמד בעונה שעברה למאמן קבוצת הנערים של מכבי תל אביב וניר לוין אף חשב עליו לנבחרת הנערים של ישראל. הוא היה עוזרו של ניר קלינגר במ.ס. אשדוד ובעונה שעברה עבד במכבי נתניה והפועל פתח תקוה. אופיר חיים אימן במספר קבוצות כולל בקבוצת הנוער של הפועל תל אביב ובעונה שעברה עבד בראשון לציון תחת אייל ברקוביץ'. גם צרפתי וגם חיים שיחקו במכבי תל אביב ולשניהם יש כמיהה לשוב לקרית שלום בתפקיד הנחשב של מאמן קבוצת הנוער של האגודה.

מיטלקה אימן בעבר את קבוצת נערים ב' של מכבי תל אביב וזכה עמה באליפות ולאחר מכן עבר להפועל תל אביב. ואן ליוון נפגש עם שלושתם והתרשם לטובה והוא צפוי להחליט עוד היום מי יאמן את הנוער. אגב, אתמול לאחר שאוזן הודיע בבוקר על התפטרותו היה זה ואן ליוון שהעביר את האימון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully