וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרוליין ווזניאקי חושבת על פרישה? "זו לא תהיה קריירה ארוכה"

רגע לפני שביתו עולה לחצי גמר אליפות ארצות הברית, רמז אביה ומאמנה של הדנית בת ה-26: "לא יודע אם תשחק בהמשך העונה או אם תשחק שנה נוספת". ווזניאקי מתעקשת: "לא רוצה לדבר על כרגע"

הטניסאית הדנית קרוליין ווזניאקי עם אביה, פיוטר. GettyImages
יקבלו החלטה בקרוב? ווזניאקי ואביה/GettyImages

קרוליין ווזניאקי העפילה אתמול בלילה (בין שלישי לרביעי) לחצי גמר אליפות ארצות הברית, שם תפגוש את אנג'ליק קרבר, אך עתידה בסבב לוט בערפל. היום אמר לתקשורת הדנית אביה פיוטר, שמשמש כמאמנה, כי "אני לא בטוח אם קרוליין תשחק בשארית העונה או אם תשחק שנה נוספת. עוד לא קיבלנו החלטה. אבל ככל שהבנתי אותה, זו לא תהיה קריירה ארוכה".

ווזניאקי בת ה-26 לא היתה מוכנה לאשר את הדברים, אך גם לא ממש הכחישה אותם: "אני לא רוצה לדבר על זה כרגע. כשארגיש מוכנה להגיד משהו, אעשה זאת. כרגע אני פשוט רוצה לשחק את הטורניר הזה כאן".

ובינתיים, הדנית שהצליחה לעבור לראשונה מאז 2014 שלב רבע גמר בגרנד סלאם מנסה ליהנות מהרגע. "אני תמיד מאמינה בעצמי, לא משנה מה קורה. זה מדהים להיות כאן שוב", אמרה על העפלתה לארבע האחרונות. "אני בהחלט מרגישה שיש לי כאן יתרון - אני ישנה בבית שלי, מבשלת לעצמי ויש לי כאן חברים ומשפחה. הקהל כל הזמן תומך בי וזה עוזר ששיחקתי כאן בעבר".

עוד בנושא:

ווזניאקי ודג'וקוביץ' העפילו לחצי הגמר בארצות הברית
רביעי באליפות ארה"ב: סרינה, ואוורינקה ומארי רוצים חצי גמר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully