וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בטורקיה: מכבי תל אביב וקרשיאקה הגיעו לסיכום על העברתו של קולטון אייברסון

הצהובים קרובים להשלמת הסגל? התקשורת באיסטנבול מפרסמת כי הקבוצה הטורקית תקבל 250 אלף דולר תמורת התרת חוזהו של הסנטר האמריקאי, שקרוב לחתימה בישראל

צילום: אבי כהן, עריכה: בן אילן

מכבי תל אביב קרובה להשלמת הסגל שלה לעונה הקרובה - כך, לפחות, על פי דיווח בחו"ל. בתקשורת הטורקית פירסמו לפני שעה קלה כי הצהובים הגיעו לסיכום עם קרשיאקה על העברתו של קולטון אייברסון, כשהקבוצה מאיסטנבול תפוצה על ידי הישראלים ב-250 אלף דולר תמורת התרת חוזהו.

הסנטר האמריקאי (27, 2.13), שעל הפנייה שקיבל ממכבי פורסם לראשונה אתמול (שלישי) בוואלה! ספורט, לא יצא עם קרשיאקה למחנה אימון באיזמיר והוא בדרכו אל מחוץ למועדון שבו שיחק גם בעונה שעברה.

כמו כן, מועמדותו של תומאס רובינסון עדיין לא ירדה מהפרק. הצהובים הגישו לשחקן ה-NBA הצעה של 800 אלף דולר, וממתינים להחלטתו.

קולטון אייברסון כדורסל אמריקאי. GettyImages
יש סיכום? קולטון אייברסון/GettyImages

הטורקים סובלים מקשיים כלכליים, ומודעים לעובדה ששחרורו של אייברסון ייטיב עמם - מכיוון שהוא חתום על החוזה היקר בקבוצה ואמור להשתכר כחצי מיליון דולר בעונה הקרובה.

אייברסון נחת באירופה לפני שלוש שנים ואינו נחשב לכוכב על, אלא לשחקן משלים - בדומה לתפקיד שייועד לו במידה שישחק במכבי תל אביב. בעונת 2013/14 העמיד ממוצעים של 8.8 נקודות ו-5.5 ריבאונדים במדי בשיקטאש ביורוקאפ. לפני שנתיים רשם 7 ו-6 בהתאמה עם ויטוריה ביורוליג, ובעונה החולפת התייצב על 9.9 נקודות במדי קרשיאקה ביורוליג וגם ביורוקאפ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully