וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב פנתה לקולטון אייברסון, עשוי להשתחרר מקרשיאקה

6.9.2016 / 15:45

הצהובים עדיין לא ירדו מתומאס רובינסון, אך מחפשים אלטרנטיבות. לוואלה! ספורט נודע כי אם הסנטר האמריקאי (27, 2.13) ישוחרר מקרשיאקה שסובלת מקשיים כלכליים, ייתכן שינחת בארץ

צילום: אבי כהן, עריכה: בן אילן

בתחילת השבוע הבא תצא מכבי תל אביב למחנה אימון ביוון, ובעוד שישה ימים תערוך את משחק ההכנה הראשון שלו בעידן ארז אדלשטיין, כשתתארח אצל א.א.ק אתונה, אבל הסגל שלה עדיין לא הושלם.

לוואלה! ספורט נודע שהצהובים בודקים מספר אופציות להחתמת שחקן זר שיחבור למאיק צירבס וישלים אותו בעמדת הסנטר, כשתומאס רובינסון היה ונותר המועמד המוביל. לאמריקאי הוגשה הצעה המוערכת ב-800 אלף דולר, אולם במועדון יודעים כי הוא מעדיף למצות את אופציית ה-NBA ומחפשים אלטרנטיבות.

אחד השמות המעניינים שעלו בימים האחרונים הוא קולטון אייברסון (27, 2.13), שחקנה של פינאר קרשיאקה. הטורקים סובלים מקשיים כלכליים ועשויים לשחרר את הסנטר, שאמור להשתכר כ-500 אלף דולר בעונה הקרובה. מכבי כבר יצרה קשר עם אייברסון, אך בינתיים לא הגיעה לאיזשהו סיכום איתו.

קולטון אייברסון כדורסלן אמריקאי. AP
בעיות בשחרור. קולטון אייברסון/AP

לקרשיאקה יש שבעה זרים בסגל, וכדי לא לשלם קנס בליגה המקומית עליה להיפרד מאחד מהם. לאייברסון הובהר שאם יקבל הצעה קונקרטית ממועדון אחר הוא ישוחרר, מה גם שחוזהו הוא היקר בקבוצה הטורקית - מה שיעזור לה לשפר את מצבה.

אייברסון נחת באירופה לפני שלוש שנים ואינו נחשב לכוכב על, אלא לשחקן משלים - בדומה לתפקיד שייועד לו במידה שישחק במכבי.

בעונת 2013/14 העמיד ממוצעים של 8.8 נקודות ו-5.5 ריבאונדים במדי בשיקטאש ביורוקאפ. לפני שנתיים רשם 7 ו-6 בהתאמה עם ויטוריה ביורוליג, ובעונה החולפת התייצב על 9.9 נקודות במדי קרשיאקה ביורוליג וגם ביורוקאפ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully