וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שאקיל אוניל: "לא הראיתי מה אני באמת יכול לעשות במהלך הקריירה"

לקראת טקס הצגתו בהיכל התהילה, הסנטר סיפק מספר ציטוטים מעניינים: "הראיתי רק 30 אחוז מהמשחק שלי. הייתי יכול לכדרר ולעבור שחקנים, אך היה עליי להתרכז בלהפוך לשחקן הכי דומיננטי ששיחק את המשחק"

AP

במהלך השבוע הקרוב יוצגו בהיכל התהילה של ה-NBA מספר שחקנים חדשים: אלן אייברסון, יאו מינג וגם שאקיל אוניל. הסנטר שנחשב לאחד השחקנים הגדולים בהיסטוריה, רשם קריירה מרשימה ביותר שכללה ארבע אליפויות, שלושה תארי MVP בסדרת הגמר, תואר MVP אחד בעונה הסדירה ו-15 הופעות במשחק האולסטאר. לקראת הרגע המרגש, אוניל התראיין לכלי התקשורת בארצות הברית וסיפק מספר ציטוטים מעניינים.

"שיחקתי רק 30 אחוז מהמשחק שלי. היתה לי קריירה נהדרת אך לא היתה לי הזדמנות להראות מה אני באמת יכול לעשות", אמר. "הייתי חייב לשלוט בצבע ובזה היה עליי להתרכז. הייתי יכול לצאת החוצה, לכדרר ולעבור שחקנים, אך לא הראיתי את זה באמת. התמקדתי בלהיות השחקן החזק והדומיננטי ביותר בהיסטוריה ששיחק את המשחק".

שאקיל המשיך: "כשנכנסתי לליגה, הבנתי מהר מה אני צריך לעשות. לא רק שניסיתי להיות הסנטר הטוב ביותר, רציתי להיות גם הכי דומיננטי, זו היתה המטרה שלי. רציתי להיות בשיח של השחקנים ששינו את המשחק, כמו ווילט צ'מברליין ומייקל ג'ורדן". לגבי עונתו האחרונה בבוסטון אמר: "אני מצטער שלא נשארתי בריא. אם הייתי משחק וקולע 10 נקודות למשחק, הייתי יכול לעבור את צ'מברליין ברשימת קלעי כל הזמנים, אך זה לא קרה, בסופו של דבר עברתי אותו באליפויות. בכל מקרה אני שמח להיות בשיח של הגדולים ביותר".

עוד בנושא:

קרי הודה: "ראיתי בפעם הראשונה את משחק 7 של הגמר. לא היה קל"
ניו אורלינס: ג'רו הולידיי לא יפתח את העונה בגלל גידול בראשה של אשתו ההרה

הכדורסלן לשעבר שאקיל אוניל. D Dipasupil, GettyImages
"שמח להיות בשיח של הגדולים ביותר". שאקיל/GettyImages, D Dipasupil

שחקן העבר סבל ממספר פציעות במהלך הקריירה, והוא דיבר גם על זה: "החרטה היחידה שלי היא שהפסדתי כמעט 200 משחקים בעקבות פציעות, זה עוד 5,000 נקודות שהייתי יכול להשיג. זה כואב לי, כנראה שאזכור את זה כל ימי חיי".

כשנשאל מתי סנטר נוסף ייכנס להיכל התהילה, אמר: "לא יהיה עוד אחד כמוני או כמו יאו (מינג) אף פעם. שמים לב לצמצום בסנטרים האמיתיים בליגה. אני חושב שהדרך בה שלטתי בצבע, גרמה לשחקנים לא לרצות להכנס פנימה ולהרגיש את הכאב. בגלל זה היום אתה רואה שחקנים גבוהים שיוצאים החוצה ומתמקדים בקליעה".

על קובי בראיינט ודוויין וייד אמר: "שניהם יגיעו להיכל התהילה בוודאות. כל אחד צריך לחבור למישהו כדי לזכות באליפויות, ואני עשיתי את זה יחד איתם". שאקיל סיים ואמר: "אני תמיד אומר לשחקנים שיהיו עצמם ושישחקו את המשחק שלהם. אני רואה היום הרבה שחקנים שמנסים לחקות אחרים, אך בסופו של דבר אתה צריך להשאיר סימן משלך, כמו שאנחנו הצלחנו לעשות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully