וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניו אורלינס: ג'רו הולידיי לא יפתח את העונה בגלל גידול בראשה של אשתו ההרה

בשורות עצובות לפליקנס: גארד הקבוצה צפוי להיעדר תקופה ארוכה, אחרי שהתגלה גידול בראשה של אשתו, קשרית נבחרת ארה"ב בכדורגל לשעבר. "המשפחה שלי באה לפני הכדורסל", אמר הגארד

ג'רו הולידיי שחקן ניו אורלינס פליקנס מול אנדרו בוגוט שחקן גולדן סטייט ווריורס. AP
רק בריאות. הולידיי/AP

בשורות עצובות לאוהדי הפליקנס: גארד ניו אורלינס ג'רו הולידיי יחמיץ חלק גדול מפתיחת עונת ה-NBA הקרובה, בעקבות גידול שהתגלה בראש של בת זוגו. אשתו של הכדורסלן בן ה-26, לורן הולידיי, היא כוכבת כדורגל, לשעבר קשרית נבחרת ארה"ב, ונמצאת כרגע בהיריון עם ילדם הראשון, אבל לאחרונה התגלה בראשה גידול, עליו נטען ש"הוא בר טיפול, ולא מסכן את חייה של העוברית שטרם נולדה".

"המשפחה שלי באה לפני הכדורסל", אמר הולידיי, שישהה לצד אשתו בזמן הטיפולים וההחלמה הארוכים, "אין ספק שבורכתי כשזכיתי לשחק ולהיות במקום שבו נמצאתי, אבל אשתי היא הדבר הכי חשוב עבורי בעולם. היא באה לפני כל דבר אחר". הולדיי סיפר ש"כמובן שאנחנו נרגשים מאוד לקראת הולדתה של בתנו הבכורה, אבל הפוקוס שלנו עבר מהברכה הנפלאה הזאת, לדאגה שהכל יהיה בסדר עם לורן. העדיפות שלנו כרגע היא לטפל בסימפטומים של לורן, ולקוות שיהיה לה היריון בריא".

לורן הולידיי, נבחרת ארה"ב בכדורגל נשים. GettyImages
ברגעים יפים יותר. לורן הולידיי/GettyImages

לורן הולידיי זכתה בעבר פעמיים במדליית זהב במדי ארה"ב. היא אמורה ללדת באמצע אוקטובר. היא צפויה לעבור את הניתוח כשישה שבועות אחרי הלידה. כזכור, עונת ה-NBA מתחילה בסוף אוקטובר. "אנחנו מעודדים את ג'רו ותומכים בו לקחת את כל הזמן שהוא צריך על מנת להיות עם אשתו לפני שהוא חוזר לקבוצה", אמר ג'נרל מנג'ר ניו אורלינס דל דמפס, "אנחנו מבינים שהוא יחמיץ כמה משחקים וחבריו לקבוצה יידרשו לעשות צעד קדימה". מאמן הקבוצה אלן ג'נטרי הוסיף ש"הכי חשוב שהוא יהיה לצד אשתו, כולם מבינים מה עובר עליהם, ואנחנו מאחוריהם ב-100 אחוז".

ג'רו הולידיי, שבעונה שעברה רשם ממוצעים של 16.8 נקודות ו-6 אסיסטים למשחק, אמר על בת זוגו ש"לורן היא לוחמת, האישה הכי קשוחה שאני מכיר. בגלל זה התחתנתי איתה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully