וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלחמת המילים: הציטוטים הגדולים מהעימות המתמשך בין פפ ומוריניו

הדרבי של מנצ'סטר מתקרב,וב"דיילי מייל" אספו את העקיצות הטובות ביותר בין השניים, כולל "בכל פעם שאני נגד פפ אני נותר ב-10 שחקנים", ו"מוריניו הבוס המזוין של חדר התקשורת"

המאמנים ז'וזה מוריניו, פפ גווארדיולה. AP
יחסים שעברו הרבה עליות ומורדות. פפ ומוריניו/AP

אחד המשחקים הגדולים של עונת הפרמיירליג יגיע כבר ביום שבת הקרוב (14:30, ספורט2), כשמנצ'סטר יונייטד ומנצ'סטר סיטי ייפגשו לדרבי מסקרן מתמיד, בעיקר בזכות האנשים שיעמדו על הקווים. ז'וזה מוריניו ופפ גווארדיולה כבר חוו לא מעט מפגשים פיקנטיים בקריירה, ולרגל ההתמודדות הקרובה, סיכמו ב"דיילי" מייל את הציטוטים הטובים ביותר שלהם אחד על השני. הנה חלק מהם:

עוד בנושא:

התדרוך לשוטרים בדרבי של מנצ'סטר: זהירות מגווארדיולה ומוריניו
זלאטן איברהימוביץ': "מי לא היה רוצה את מוריניו בתור מנג'ר?"

seperator

מוריניו על גווארדיולה, אחרי שזה התלונן על שער של פדרו שנפסל בטענת נבדל בגביע הספרדי: "עד עכשיו היתה קבוצה קטנה מאוד של מאמנים שלא דיברו על השופטים וקבוצה גדולה יותר שכן. עכשיו נוצרה קבוצה שלישית ובה רק אדם אחד, שמבקר את השופט כשהוא מקבל החלטות נכונות. זה דבר חדש מאוד עבורי".

מוריניו על גווארדיולה, אחרי שברצלונה ניצחה 0:2 את ריאל מדריד בחצי גמר ליגת האלופות ב-2011: "יום אחד ארצה שפפ ינצח את המפעל הזה כמו שצריך. אם אגיד לאופ"א מה שאני באמת מרגיש, הקריירה שלי תסתיים ממש עכשיו. ברצלונה חייבת להגיע לגמר והיא תגיע לשם, נקודה. פפ מאמן פנטסטי, אבל אני זכיתי בליגת האלופות פעמיים והוא רק פעם אחת. אני הייתי מתבייש לזכות אחרי הסקנדל שהיה לו בסטמפורד ברידג'. אם ינצח השנה, זה יהיה עם הסקנדל בברנבאו. אני מקווה שיום אחד לגווארדיולה תהיה הזדמנות לזכות בתואר נהדר ונקי, ללא אף סקנדל".

גווארדיולה על מוריניו, בנוגע לאופי של הפורטוגלי: "אני יודע שהוא מנסה ליצור פרובוקציות ולגרום לי להגיב, אבל זה לא יעבוד. לא אענה לו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
המאמנים ז'וזה מוריניו, פפ גווארדיולה. AP
כבוד הדדי? לא ממש/AP

מוריניו על גווארדיולה, אחרי גמר הגביע הספרדי ב-2011: "לא אגיד שאנחנו שמחים כי לא זכינו בתואר, אבל רצינו לשחק כמו גברים ולא ליפול על הדשא מכל נגיעה קטנה. אותי לימדו לשחק כמו גבר ולא ליפול כל הזמן".

מוריניו על גווארדיולה, אחרי שזה לקח שנת שבתון: "אלה החיים שלו, אבל אני בכלל לא מסוגל לחשוב על לקחת שבתון. הוא צעיר ממני, אבל אני לא עייף".

מוריניו על גווארדיולה, אחרי שבאיירן מינכן ניצחה את צ'לסי בגמר הסופרקאפ האירופי: "הקבוצה הטובה ביותר הפסידה, זה ברור. הם בסך הכל הבקיעו פנדל אחד יותר מאיתנו".

גווארדיולה על מוריניו, לפני חצי גמר ליגת האלופות ב-2011: "מחוץ למגרש הוא מנצח כל העונה. שיתנו לו את תואר ליגת האלופות ושייקח אותו הביתה. בחדר התקשורת הוא הבוס המזוין, זה שיודע יותר מכל אחד אחר. אני מנסה ללמוד ממנו על המגרש, אבל משתדל ללמוד ממנו כמה שפחות מחוץ למגרש".

המאמנים ז'וזה מוריניו, פפ גווארדיולה. AP
תהיה לחיצת יד גם בשבת?/AP

מוריניו על גווארדיולה, בנוגע לטענותיו על השיפוט: "בכל פעם שאני משחק מולו אני נותר בעשרה שחקנים. כנראה שזה חוק של אופ"א".

גווארדיולה על מוריניו, כשנשאל האם אם דומים בהתנהגותם: "אם זה נכון, אצטרך לשנות את ההתנהגות שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully