וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התדרוך לשוטרים בדרבי של מנצ'סטר: זהירות מגווארדיולה ומוריניו

כ-400 שוטרים יאבטחו את המשחק הלוהט ביום שבת וכחלק מההכנה, הם קיבלו הוראה לדאוג שהיריבות בין שני המאמנים לא תתחמם ותצית את הקהל: "ההגעה שלהם לאותה עיר יוצרת מתח גבוה"

עריכת וידאו: בן אילן

המחזור הראשון של מוקדמות המונדיאל באירופה מאחורינו ובסוף השבוע, חוזרים שחקני הנבחרות השונות לליגות שלהן, כאשר המשחק המרכזי באירופה יתקיים ביום שבת, ב-14:30 שעון ישראל, אז מנצ'סטר יונייטד תארח את מנצ'סטר סיטי לדרבי הראשון של העונה.

שתי הקבוצות התהדרו העונה במאמנים חדשים ונוצצים במיוחד, ז'וזה מוריניו מצד אחד, פפ גווארדיולה מן העבר השני ולאחר ששתיהן שמרו על מאזן מושלם בשלושת המחזורים הראשונים של עונת הפרמיירליג, היריבות האדירה בין שני המאמנים תשתלב ביריבות הגדולה בין שתי הקבוצות, מה שגורם למשטרת מנצ'סטר להיערך בהתאם.

המאמנים ז'וזה מוריניו, פפ גווארדיולה. GettyImages
הולך להיות לוהט במנצ'סטר בשבת/GettyImages

ב"דיילי מייל" פורסם כי כ-400 שוטרים יהיו בפעילות לפני ובמהלך המשחק וכחלק מהתדריך שלהם לקראת האירוע המורכב הזה, הם יקבלו גם הסבר את הסכסוך בין מוריניו לגווארדיולה, סכסוך שהמשטרה חוששת שעלול להדליק את המצב הלחוץ גם כך ביציעים.

גורם במשטרה המקומית אמר: "אין לנו מידע כרגע על תכנונים להתפרעויות כאלה ואחרות לפני המשחק או במהלכו, אבל המשטרה מודעת ליריבות בין מוריניו לגווארדיולה וההגעה שלהם לאותה עיר יוצרת מתח גבוה. אנחנו לא מוסיפים כוחות מיוחדים בשל כך, רק שמים לב למצב ומתדרכים את השוטרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully