וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויין רוני: "זה מה שסם ביקש, אין לי בעיה עם זה, לדעתי תרמתי"

באנגליה התייחסו לכך שהקפטן הוצב שוב בקישור, אלרדייס: "אני לא יכול להגיד לו לאן לרוץ כי הוא אחד הטובים במציאת שטחים". יוגי לב על הצמד של מולר: "הייתי מעדיף שהיה מבקיע ביורו"

ויין רוני שחקן נבחרת אנגליה. רויטרס
"הכי חשוב שלא נלחצנו". רוני/רויטרס

הדרך לעבר מונדיאל 2018 ברוסיה נפתחה אתמול (ראשון) עם מספר משחקים במסגרת המוקדמות. במוקד הופעת הבכורה של סם אלרדייס על הקווים של נבחרת אנגליה, שניצחה 0:1 את סלובקיה משער בתוספת הזמן של אדם ללאנה, וה- 0:3 הקליל של אלופת העולם גרמניה על נורבגיה.

סם אלרדייס: "אני לא חושב שיש ספק שהגיע לנו לנצח. השגנו את הניצחון ושימחנו האוהדים שלנו שחיכו נואשות לשער. השגנו אותו וחגגנו ביחד, ובצדק. שלטנו במשחק לחלוטין במגרש קשה. כשהורחק להם שחקן כבר היינו חייבים לנצח. היה יכול להיות לנו קל יותר אבל החמצנו והשופט שגה קלות בשער שפסל לוולקוט, כי הכדור הגיע מאחד המגנים. הסבלנות השתלמה בסיום כאשר הם נשארו תשעה שחקנים מאחורי הכדור. הם שמרו מאוד עמוק אך הצלחנו לחדור את זה מספר פעמים. כבר התחלתי לדאוג, אני חייב להודות".

ויין רוני, שהפך לשחקן השדה עם הכי הרבה הופעות בנבחרת שלושת האריות, עם הופעתו ה-116, שיחק בחוליית הקישור כפי שתופקד ביורו למרות שאלרדייס טען שלא ישתמש בו בצורה הזו כאשר נכנס לתפקיד.

"הוא שיחק יותר מאחור כאשר דלה עלי נכנס מאשר כאשר שיחקנו עם ג'ורדן הנדרסון", אמר ביג סם, "אני לא יכול להגיד לו לאן לרוץ כי הוא אחד הטובים בלמצוא שטחים פנויים וביצירת מצבים. אנחנו רוצים שיהיה בעמדות הבקעה אבל היום זה לא משנה כי ניצחנו".

עוד בנושא

מוק' גביע העולם: גרמניה טיילה ל-0:3 בנורבגיה, ניצחון דרמטי לאנגליה
אלישע לוי הזהיר מאדר ופלה, גרשון הופתע לאחר שלא תורגל בהרכב

ליניקר הגיב לניצחון בציניות אופיינית

רוני בעצמו אמר: "היה מתסכל אבל זה כדורגל, לא נלחצנו וזה הכי חשוב. נצמדנו לתוכנית המשחק וניסינו לפרוץ את ההגנה שלהם. מנענו מהם ליצור מצבים בצורה מושלמת. למזלנו אדם השיג את הגול שהיינו צריכים, זה היה משחק מאוד קשה ואלה שלוש נקודות מאוד חשובות".

על הצבתו בקישור: "זה מה שסם ביקש ממני לעשות. עבדנו על זה במשך השבוע. זה מתאים לי ולאופן שאנחנו משחקים, אין לי שום בעייה עם זה. לדעתי תרמתי לנבחרת במשחק".

אלרדייס הצטרף לקודמו בתפקיד רוי הודג'סון, לסוון גוראן אריקסון ולקווין קיגאן כשלושה מתוך תשעה מאמני אנגליה האחרונים שפתחו את הקדנציה שלהם עם ניצחון, אך הוא יודע שעדיין נותרה לו לא מעט עבודה. "חייבים לנצל את המצבים שאנחנו יוצרים, אדגיש את זה בפני השחקנים".

אדם ללאנה, שכבש את שער הניצחון הדרמטי, מצא לראשונה את הרשת במדי הנבחרת בהופעתו ה-27. "חיכיתי לזה זמן רב", הודה, "שמתי על עצמי לחץ להבקיע שערים וידעתי שזה עניין של זמן. הגעתי למספר מצבים, כנבחרת אני חושב ששיחקנו מצוין. הסלובקים בקושי הגיעו למצבים, זו התחלה מצוינת לקמפיין. אלרדייס הבהיר לנו שהוא רוצה שנשמור על רשת נקייה במשחקי החוץ, היינו מאוד ממושמעים וכאשר היה לנו יתרון מספרי הגענו למצבים".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

מאמן גרמניה יואכים לב: "שיחקנו עם המון ביטחון, נורבגיה לא סיכנה אותנו ולא ייצרה מצבים כלל. לגבי תומאס מולר, הייתי מעדיף אם היה מבקיע כמה שערים ביורו, הוא עבד קשה ויצא מצבים אבל לא הבקיע. כמובן שיש גם מה לשפר, יעילות לדוגמא, שהייתה בעוכרינו מול צרפת בחצי הגמר".

יוזואה קימיש, שכבש את שער הבכורה שלו במאנשאפט: "אני לא מבקיע הרבה שערים. כמובן שאני שמח שהצלחתי לעשות את זה הפעם. אני הולך הרבה קדימה ומצאתי את עצמי לעיתים קרובות לא מכוסה, כך שיכולתי לעשות זאת בקלות".

בנורבגיה קצת הבלבלו במהלך השידור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully