וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווילי קבאז'רו: "ג'ו הארט הוא כמו רובוט, יש לו מוסר עבודה גבוה מאוד"

השוער הארגנטינאי שנשאר במנצ'סטר סיטי כמחליפו של קלאודיו בראבו, החמיא לאנגלי שעבר לטורינו לאחר שגווארדיולה הראה לו את הדרך החוצה: "בטוח שהוא יצליח באיטליה, הוא שוער ברמה עולמית"

AP

בווידאו: המשטח הגרוע שחיכה לאברהם גרנט וגאנה

מערכות היחסים של פפ גווארדיולה ושחקניו בקבוצות בהן עבד תפסו הרבה כותרות בעולם הכדורגל במהלך העשור האחרון. אם בעבר הספרדי הדיח את סמואל אטו או זלאטן איברהימוביץ' מברצלונה, הסיפור המרכזי של הקיץ בקבוצתו החדשה, מנצ'סטר סיטי, היה כמובן עם השוער האנגלי ג'ו הארט.

גווארדיולה מונה למאמן התכולים במהלך העונה החולפת, ובמהלך הקיץ צירף לסיטיזנס מספר שחקני חיזוק, כולל השוער קלאודיו בראבו. המאמן הספרדי קפץ על ההזדמנות להחתים את הצ'יליאני שלא רצה להישאר על הספסל של ברצלונה, מה שסלל את דרכו של הארט לטורינו האיטלקית שהחתימה אותו בימים האחרונים של חלון ההעברות.

עוד בנושא:

סוכנו של טורה: "שלפפ יהיו ביצים להודות שהוא השפיל שחקן גדול"
סרחיו אגוארו הושעה משלושה משחקים, לא ישחק בדרבי של מנצ'סטר

שוער מנצ'סטר סיטי ווילי קבאז'רו. GettyImages
"הארט הוא מנהיג אמיתי". קבאז'רו/GettyImages

היום (ראשון), מי שיצא להגנתו של הארט והחמיא לו על יכולתו בשנים האחרונות באנגליה היה מחליפו בקבוצה בעונה שעברה, ווילי קבאז'רו. השוער הארגנטינאי שנשאר באיתיחאד כמחליפו של בראבו, סיפק לא מעט מילים יפות לשוער נבחרת אנגליה: "הארט הוא מקצוען אמיתי במלוא מובן המילה. יש לו מסירות לעבודתו בצורה נדירה, הוא כמו רובוט. הוא לעולם לא נח, אפילו לא לרגע".

קבאז'רו המשיך: "הוא אדם שיודע כיצד להשאיר את הנוכחות שלו. יש לו אישיות חזקה על המגרש והוא מנהיג אמיתי. במהלך השבועות האחרונים שלו בסיטי הוא כבר ידע שהוא לא בתוכניות, אך הוא לא הפסיק לעבוד קשה כדי להיות אחד מהקבוצה ולשמור על כולם מאוחדים. הוא שוער ברמה עולמית ויש לו את כל מה שצריך כדי להצליח בליגה האיטלקית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully