וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרחיו אגוארו הושעה משלושה משחקים, לא ישחק בדרבי של מנצ'סטר

חלוץ מנצ'סטר סיטי, שנתפס על ידי מצלמות הטלוויזיה שולח מרפק לעבר ווינסטון ריד מווסטהאם, ספג עונש קשה ויחמיץ את המפגש הגדול (10/9), כמו גם משחק מול בורנמות' ומשחק בגביע הליגה

רויטרס

התאחדות הכדורגל האנגלית הודיעה הערב (שישי) כי חלוצה של מנצ'סטר סיטי, סרחיו אגוארו, הושעה משלושה משחקים, לאחר שמצלמות הטלוויזיה תפסו אותו שולח מרפק לכיוונו של שחקן ווסטהאם, ווינסטון ריד, במפגש בין שתי הקבוצות ביום ראשון החולף (1:3 לסיטי).

המשמעות הבולטת ביותר של ההחלטה הזו היא שאגוארו לא יוכל ליטול חלק בדרבי של מנצ'סטר, בו ייפגשו מיד עם החזרה מהפגרה, ב-10 בספטמבר (14:30), מנצ'סטר יונייטד של ז'וזה מוריניו ומנצ'סטר סיטי של פפ גווארדיולה, אשר יגיעו למשחק כאשר שתיהן מחזיקות במאזן מושלם בתום שלושה מחזורים העונה.

שחקן מנצ'סטר סיטי קון אגוארו מול שחקן ווסטהאם ווינסטון ריד. טוויטר, צילום מסך
המכה שעלתה ביוקר. אגוארו וריד/צילום מסך, טוויטר

מלבד הדרבי, אגוארו יחמיץ גם את המשחק הביתי מול בורנמות' (17 בספטמבר) ואת משחק החוץ בגביע הליגה מול סוונסי (21 בספטמבר). הוא יוכל לחזור לפעילות במדי הסיטיזנס באנגליה ב-24 בספטמבר, במשחק חוץ נוסף מול סוונסי, הפעם במסגרת הליגה. עוד קודם לכן, יורשה אגוארו ליטול חלק במשחק ליגת האלופות שייערך ב-13 בספטמבר ובו תארח סיטי במסגרת המחזור הראשון את בורוסיה מנשנגלדבאך.

אגוארו פתח את העונה ברגל ימין. הוא כבש בפנדל במחזור הפתיחה מול סנדרלנד, הוסיף שלושער במוקדמות ליגת האלופות ב-0:5 המוחץ בחוץ נגד סטיאווה בוקרשט (והחמיץ שני פנדלים) וכבש עוד צמד ב-1:4 המוחץ בחוץ נגד סטוק סיטי במחזור השני. החלוץ הארגנטינאי המצוין נפצע לקראת צמד משחקי הנבחרת ולאחר שלא שיחק הלילה מול אורוגוואי, הוא לא יפגוש גם את ונצואלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully