וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב לא תעמוד בדרכו של ברק יצחקי אם יחליט לעבור לבית"ר ירושלים

4.9.2016 / 6:44

החלוץ טרם קיבל מהאקסית את ההצעה בה הוא מעוניין ובבירה עדיין לא בטוחים שהם מעוניינים במהלך כזה. הצהובים לא יסכימו להשתתף בשכרו. וגם: חלקו המפתיע של שוטה ארבלדזה בעסקת שגיב יחזקאל

AP

מכבי תל אביב לא תעמוד בדרכו של ברק יצחקי, אם החלוץ יחליט לעזוב ולעבור לבית"ר ירושלים. חלון ההעברות בכדורגל הישראלי ייסגר ביום רביעי הקרוב בערב ויצחקי עדיין שוקל את עתידו, מאחר שבבית"ר ירושלים טרם החליטו סופית האם לנסות להביא אותו ונכון לרגע זה, לא הציעו לו את החוזה בו הוא מעוניין.

ג'ורדי קרויף מבין את השאיפה של יצחקי לקבל יותר דקות המשחק שלו ואין לו כוונה להתעקש על הישארותו, כאשר ההערכה היא כי מכבי תל אביב לא תדרוש כסף עבור המעבר של יצחקי. יחד עם זאת, סגנית האלופה לא צפויה להסכים להשתתף בשכרו של השחקן, למעט תשלום על חודש ספטמבר הנוכחי, אשר יועבר לו במלואו, למרות שהעסקה, אם תתממש, תהיה בתחילת החודש.

עוד בנושא

מרוץ נגד השעון: הפועל תל אביב נחושה להשאיל את קלאודיו בומבה

ברק יצחקי שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
ההחלטה בידיו כעת. יצחקי/קובי אליהו

מי שדווקא כן צפוי להישאר הוא עדן בן בסט, שחרף הגעתם של וידאר קיארטנסון ושגיב יחזקאל לקבוצה, החליט לנסות ולהילחם על מקומו. יחזקאל ערך בסוף השבוע שלושה אימונים ראשונים במועדון ובסיומם אמר למקורביו בשמחה: "היה לי ממש כיף. האימונים היו נהדרים ואפילו שחצי קבוצה בנבחרות, היה קצב טוב ורמה גבוהה מאוד".

בסוף השבוע האחרון התברר שהמאמן שוטה ארבלדזה עומד מאחורי צירופו של יחזקאל, לא פחות מאשר קרויף. הגיאורגי תמך מאוד בהגעת השחקן וצפה בקטעי משחקים שלו, עוד בטרם אמר לקרויף שכדאי לצרפו. מעורבותו של ארבלדזה הייתה כה גדולה, עד שהוא הגיע ביום המעבר של יחזקאל לפגישה עם החלוץ, אשר במהלכה ישב עמו לשיחה אישית ומקצועית.

בעבר, כבר היו לא מעט מקרים בהם מאמני מכבי תל אביב היו פוגשים את שחקני הרכש החדשים רק למחרת ההחתמות של קרויף, אולם במקרה של יחזקאל, ארבלדזה קיים את הפגישה עמו גם כדי לתהות על קנקנו ולהעביר למנהל המקצועי את המלצותיו. שחקנים במכבי תל אביב התרשמו מהיכולת של יחזקאל באימונים שערך עד כה ואמרו כי הפוטנציאל של השחקן גדול מאוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully