וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוצ'סקו: "זניט הוא מועדון גדול, יובנטוס אשמה בנוגע לעסקת ויטסל"

סערה אצל יריבת מכבי תל אביב בליגה האירופית. הקשר, שהמתין 13 שעות בטורינו ונותר בזניט, הסביר: "לא כועס, רק מאוכזב. לא רציתי להישאר". לוצ'סקו השיב: "אם יובנטוס רצתה אותו למה היא פנתה רק ביום האחרון?"

קשר זניט סנט פטרסבורג אקסל ויטסל. GettyImages
לא כועס, מאוכזב. ויטסל/GettyImages

בזמן שמכבי תל אביב השלימה את עסקת העברתו של שגיב יחזקאל לקראת שלב הבתים של הליגה האירופית - יריבתם של הצהובים - זניט סנט פטרסבורג הייתה אחראית לאחד המחדלים הגדולים ביותר של חלון ההעברות בקיץ 2016.

בשבוע האחרון של אוגוסט אקסל ויטסל היה בטוח כי המעבר שלו מזניט ליובנטוס נסגר. הגברת הזקנה הייתה מוכנה לשלם עבור קשר נבחרת בלגיה 25 מיליון יורו כאשר הענקית הרוסית כבר הסכימה לתנאים. ויטסל, שנכלל בסגל הבלגי, עזב את מתחם האימונים ונסע לטורינו על מנת להשלים את המעבר. אחרי המתנה של 13 שעות לאישור מצד זניט, אישור שלא הגיע והותיר אותו בסגל של מירצ'ה לוצ'סקו.

עוד בנושא:

ילדים במחנה הפליטים בבית לחם תרמו את דמי הכיס שלהם עבור סלטיק
נבחרת אנגליה: סם אלרדייס בחר את ההרכב, התקשורת מבקרת
מסי שוחרר מסגל נבחרת ארגנטינה, באוסה: "חשוב שלאו יקבל מנוחה"

מירצ'ה לוצ'סקו מאמן שחטאר דונייצק. GettyImages
מאשים את הגברת הזקנה. לוצ'סקי/GettyImages

היום (שבת) בחר ויטסל לתקוף את הנהלת זניט: "הרגשתי כבר שחקן יובנטוס לכול דבר. אני לא כועס, רק מאוכזב. לא רציתי להישאר בזניט לעוד עונה וחיכיתי לבדיקות הרפואיות ביובנטוס. הכל היה מוכן, גם המספר 28 על החולצה שלי במסיבת העיתונאים. אני מודה ליובנטוס שעשו הכול עבורי. הגורל שלי הוא להיות שחקן של יובנטוס, כך אני מרגיש. אשאר מקצוען, אבל אינני יודע מה יקרה בחלון ההעברות הבא בינואר או בקיץ הבא, אז יסתיים החוזה שלי. אני מקווה שיובנטוס תעשה קמפיין מוצלח בליגת האלופות".

מי שלא אהב את הדברים של ויטסל, היה לוצ'סקו שתקף: "יש לי כבוד גדול ליובנטוס, הם מועדון ברמה עולמית, אבל אם הם כל כך רצו את אקסל הם לא היו צריכים לחכות לרגע האחרון. מי שאשם זו אך ורק יובנטוס. הם ציפו מאיתנו למצוא מחליף לוויטסל תוך 24 שעות - זה בלתי אפשרי".

הרומני המשיך לשפוך אור על הנעשה ביום האחרון: "נאלצתי לעזוב את ישיבת המאמנים בניון כדי לחפש מחליף. זניט הוא מועדון גדול, עם מחוייבות לתארים והאוהדים שלנו - אי אפשר לצפות מאיתנו לאבד בורג מרכזי כמו ויטסל ולא להביא מחליף. העדפנו להשאיר אותו כאן גם אם החוזה שלו מסתיים בקיץ הבא מאשר להישאר עם כלום ביד. אם יובנטוס תרצה אותו בינואר, היא תצטרך להגיע אלינו עם ההצעה הנכונה ובזמן המתאים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully