וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת אנגליה: סם אלרדייס בחר את ההרכב, התקשורת מבקרת

המחליף של רוי הודג'סון יפתח מול סלובקיה במוקדמות המונדיאל (ראשון, 19:00, ספורט2) בהרכב כמעט זהה לזה שאכזב ביורו 2016: "הוא משדר מסר אחד ברור - לא להפסיד"

אימג'בנק GettyImages

בווידאו: סם אלרדייס מדבר על הסגל שלו

נבחרת אנגליה תחל את דרכה במוקדמות מונדיאל 2018 מחר (ראשון, 19:00, ספורט2) בסלובקיה. על פי התקשורת האנגלית המאמן החדש סם אלרדייס כבר החליט על ההרכב שיפתח, והוא זוכה ללא מעט ביקורות.

תשעה מהשחקנים שיפתחו בהרכב פתחו במשחק הפתיחה של יורו 2016 מול רוסיה, ושמונה מהם פתחו בהדחה המשפילה בשמינית הגמר, לאחר ההפסד לאיסלנד. ואלה שמות: ג'ו הארט, קייל ווקר, גארי קייהיל, דני רוז, אריק דאייר, ראחים סטרלינג, ויין רוני, אדם ללאנה והארי קיין. אליהם יצטרפו ג'ון סטונס בהגנה וג'ורדן הנדרסון בקישור. היחידים ששילמו את המחיר, אם כך, הם דניאל סטארידג', כריס סמולינג ודלה עלי.

כאמור, באנגליה מתקשים לקבל את השיקולים של מי שנכנס לנעליו של רוי הודג'סון, ולמעשה לא ביצע כמעט אף שינוי בסגל או בהרכב. "ההרכב שהוא בחר משדר מסר אחד ברור: לא להפסיד", כתב ג'ייסון ברט מ"דיילי טלגרף". "מדובר בגישה פרגמטית של מלך הפרגמטים... רק התוצאות חשובות, לא הפוטנציאל, או לבנות נבחרת לעתיד. זה כבר קרה, כך הוא יטען. עכשיו צריך לספק תוצאות.

"דלה עלי על הספסל, הוא בקרב עם ויין רוני על העמדה של מספר 10, בעוד רוס בארקלי נותר הרבה מאחור. לבחור את הנדרסון על חשבון דני דרינקווטר זו אכזבה גדולה.... אין הפתעות בגישה של אלרדייס. מצד שני, אף אחד לא ציפה שיהיו".

מאמן נבחרת אנגליה סם אלרדייס עם ויין רוני, הארי קיין. GettyImages
אל תצפו לשינוי. אלרדייס, רוני וקיין/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully