וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרציאנו פלה: "אין שום תירוץ מול ישראל, נגיע כדי להשיג תוצאה טובה"

חלוץ נבחרת איטליה מוכן לפתיחת קמפיין מוקדמות מונדיאל 2018 (שני, 21:45, ערוץ 1): "לא אבעט יותר פנדלים, איכות המשחק בסין לא גבוהה". וראטי: "עבדנו קשה, עכשיו הזמן להביא תוצאות"

אימג'בנק GettyImages

הבחירה של ראשי ההתאחדות האיטלקית בג'אמפיירו ונטורה ליורשו של אנטוניו קונטה הפתיעה רבים גם בארץ המגף. המאמן בן ה-68 תפס את המושכות בסיום יורו 2016 כאשר מרצ'לו ליפי, שזכה במונדיאל 2006 עם האזורי, מונה למנהל העל של הנבחרות. אם סיום היורו בצרפת הפיח אופטימיות אצל אוהדי הנבחרת האיטלקית, ההופעה בבארי מול הטריקולור רגע לפני פתיחת קמפיין מוקדמות מונדיאל 2018 מול ישראל באצטדיון בחיפה מעוררות חשש.

עוד בנושא:

איטליה הודיעה: לאונרדו בונוצ'י יגיע עם הנבחרת למשחק מול ישראל
הגנה בייבוא אישי: נבחרת ישראל תבסס את ההגנה על זו של הפועל באר שבע?

מאמן נבחרת איטליה ג'אמפיירו ונטורה. GettyImages
באיטליה חוששים. ונטורה/GettyImages

עיקר הטענות נגד ונטורה היו השינויים המשמעותיים מתקופתו של קונטה, אז הנבחרת שיחקה בסגנון 'הדוק יותר', כך טוענים הפרשנים בארץ המגף. "ונטורה היקר, אתה חייב לחזור ולדבוק בעקרונות של קונטה", ביקשו הפרשנים מהמאמן החדש רגע לפני ההגעה לישראל. לזכותו של ונטורה עומדת העובדה כי הוא זכה אך ורק לשלושה ימי אימון עם השחקנים, אולם הרשמים לא הרשימו את הפרשנים.

"הרושם הראשוני היה רע, אבל ככה זה תחת כל מאמן חדש בנבחרת. אנחנו תמיד מתחילים את הקדצניות בצורה מאכזבת במשחקי ההכנה, למזלנו זה מצליח להסתדר על הטורניר. ונטורה יכול להתנחם בכך שהוא נמצא ברשימה אחת עם דינו זוף, ג'ובאני טראפטוני וליפי - אבל הגיע הזמן למסקנות: התרגילים המוכרים במצבים הנייחים שאפיינו את טורינו שלו לא קיבלו ביטוי. גרציאנו פלה היה אבוד ומרכז ההגנה נותר חסר מנהיגות. האמון בדניאלה רוגאני אולי היה מוקדם מדי, יש בלמים אחרים בליגה שיכולים להוסיף יציבות. אין סיבה להיכנס לפאניקה ולעורר מהפכות, שום דבר לא היה שבור בנבחרת שהצליחה ביורו, משם ונטורה צריך להמשיך את הקדנציה שלו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
לאונדרדו בונוצ'י נבחרת איטליה. רויטרס
בונים עליו. בונוצ'י/רויטרס

אבל לא כולם רק מבקרים את המאמן החדש, שהודיע אמנם כי ינסה להמשיך עם ה-3:5:2 המוכר של קונטה אבל לא פסל שינוי מערך בהמשך הקמפיין. באיטליה טוענים כי ייתכן והמשחק מול ישראל יהווה ניסוי כלים למערך חדש: 4:4:2 זאת במידה ולאונרדו בונוצ'י יהיה כשיר להתמודדות.

המאמן בעצמו סימן את ההבדלים בין המשחק לצרפת לזה באצטדיון בחיפה בסיום המפגש בבארי כשאמר: "צרפת וישראל, ביום שני לא יתקפו אותנו בצורה רבה כמו בבארי. תהיה לנו הזדמנות להוכיח את השיפור במשחק המעברים שלנו".

גרציאנו פלה שחקן נבחרת איטליה. רויטרס
מוכן לישראל. פלה/רויטרס

מאוחר יותר, אמר גרציאנו פלה לתקשורת האיטלקית: "הפנדל מול גרמניה שינה את חיי, מעולם לא אבעט שוב פנדל. עשיתי טעות, לא הבנתי את ההשלכות של בעיטה מהסוג הזה. לא חשבתי שאני הולך להשפיל את מנואל נוייר עם הפאננקה, אבל רוב האיטלקים ראו בזה חוסר כבוד. אנשים יכולים להגיד מה שהם רוצים עליי, אבל אני כאן ומחוייב מתמיד עבור האזורי. לא אבעט יותר פנדלים, גם בסין, יש שחקנים טובים יותר בפנדלים ממני".

המעבר לסין: "לקבוצות הגדולות יש שלושה זרים טובים, ההבדלים המשמעותיים הם בעיקר אם יש לך שחקנים סינים טובים יותר מהאחרות. איכות המשחק שם לא גבוהה, אבל זה לא מבטיח לחלוצים הזדמנויות טובות יותר להבקיע. בליגה האיטלקית שחקני התקפה מגיעים להרבה יותר מצבים, השירות שמקבלים מהקשרים הרבה יותר איכותי".

המפגש מול ישראל: "אין שום תירוץ לקראת המפגש מול נבחרת ישראל. נראנו לא טוב מול צרפת, אבל אי אפשר להתחבא מאחורי זה. אנחנו איטליה, המועדונים שלנו נמצאים כרגע בתחילת העונה וההתחלה תמיד קשה, במיוחד בבית שכולל את ספרד. נגיע לישראל כדי להוציא תוצאה טובה לקראת המשך הקמפיין והיא ניצחון בישראל".

מרקו וראטי באימון נבחרת איטליה. טוויטר, צילום מסך
משחק רשמי ראשון אצל האזורי מאז הפציעה. וראטי/צילום מסך, טוויטר

במסיבת העיתונאים אמר מרקו וראטי: "אני מרגיש נהדר לקראת פתיחת הקמפיין. העבודה שלי עם ונטורה טובה עד כה, אני שמח שמצאנו את העמדה המתאימה ביותר עבורי, לי לא באמת משנה היכן לשחק - אלא לתרום בצורה הטובה ביותר לקבוצה והנבחרת. ההכנה לא הייתה טובה מול צרפת, אבל מוקדם לשפוט אותנו אחרי משחק הכנה אחד. עבדנו קשה בימים האחרונים, עכשיו זה הזמן שלנו לשחק ולהביא תוצאות".

"אנחנו חלק מבית מוקדמות קשוח מאוד, אבל חשוב שנעשה את הכול כדי להעפיל למונדיאל ברוסיה", הוסיף הקשר: "אני תמיד נהנה לשחק עם טיאגו מוטה. יש לנו שיתוף פעולה נהדר מפריס סן ז'רמן. המטרה שלי היא להיות חלק מנבחרת איטלקית מנצחת. היו לנו קשיים מול צרפת במשחק האחרון, אני מודע לזה".

על המעבר של מריו באלוטולי לניס: "לא שמעתי עדיין ממריו, אבל אני שמח על הבחירה שלו. ניס היא מקום נהדר בשבילו לשחק בו כדורגל , במיוחד כדי להחזיר את עצמו ליכולת שמאפיינת אותו".

עתידו בצרפת: "אני שמח בפריס ורוצה להישאר כאן שנים רבות. אם אי פעם אעזוב, אז אני בטוח ארצה לשוב ולשחק בליגה האיטלקית".

עדכון ראשון: 10:10

אימון נבחרת איטליה. טוויטר, צילום מסך
אימון נבחרת איטליה. בקרוב הם בחיפה/צילום מסך, טוויטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully