וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"למכבי תל אביב יהיה כעת קשה מאוד להביא את חואן ורגאס"

העיתונאי הפרואני קרלוס בנבנטה טוען כי פספוס הדדליין לרשימת שחקנים לליגה האירופית יקשה על הצהובים לצרף את המגן ב-32, ש"ממשיך לחפש קבוצה". אפואל ניקוסיה הצטרפה למירוץ אחריו

אימג'בנק GettyImages

פחתו הסיכויים שחואן ורגאס יגיע למכבי תל אביב, כך על פי התקשורת הפרואנית. הצהובים ניסו לצרף את המגן בן ה-32 ששוחרר מבטיס אך לא הצליחו עד תום מועד רשימת השחקנים לליגה האירופית, מה שעלול לפגוע בהם כעת. העיתונאי קרלוס בנבנטה צייץ הבוקר (שבת) בחשבון הטוויטר שלו כי ורגאס "רצה לשחק בליגה האירופית, וללא היכולת לשחק שם יהיה למכבי קשה מאוד להביא אותו כדי לשחק רק בליגה הישראלית. הוא ממשיך לחפש קבוצה".

באתר bolavip טוענים שהמחזרת החדשה אחר המגן הוותיק היא אפואל ניקוסיה הקפריסאית, שבדומה לסגנית האלופה הישראלית גם כן הצליחה להעפיל לשלב הבתים של הליגה האירופית, אך לא תוכל להיעזר בשירותיו של ורגאס במפעל.

ורגאס, לו 48 הופעות בנבחרת פרו, נחשב בעבר למגן שמאלי מהצמרת העולמית ובקיץ 2008 ניהל מגעים עם ריאל מדריד. בסופו של דבר הוא נרכש על ידי פיורנטינה תמורת 12 מיליון יורו ובמהלך השנים הבאות ביסס את מעמדו כשחקן מוביל בקבוצה. מנגד, לא פעם כיכב בשערוריות מחוץ למגרש וזכה לכינוי "אל לוקו" (המשוגע). לאורך הקריירה נחשב למגן מאוד התקפי, שאוהב לסייע לחלק הקדמי ולאיים על השער מחוץ לרחבה בזכות בעיטות אדירות ברגל שמאל. הוא נהנה לשחקן במערך של שלושה בלמים שמאפשר לו חופש יחסי לצאת קדימה ותופקד לא פעם בחוליית הקישור.

עוד בנושא:

מאלמו עדיין סוערת ממכירת קיארטנסון: "האוהדים מרגישים נבגדים"
מכבי תל אביב: שגיב יחזקאל ודניאל מילר טננבאום ערכו אימון בכורה

חואן ורגאס במדי בטיס. GettyImages
ממשיך לחפש קבוצה. ורגאס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully