וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאלמו עדיין סוערת ממכירת קיארטנסון: "האוהדים מרגישים נבגדים"

הקבוצה השבדית מנסה לפייס את האוהדים שמוחים בעקבות מעברו של החלוץ למכבי תל אביב. המאמן: "אנחנו זקוקים לכם". חברו של קיארטנסון על הדיווחים לפיהם לא הסתדר חברתית: "שטות גמורה"

AP

מכירתו של וידאר קיארטנסון למכבי תל אביב ממשיכה להסעיר את מאלמו. בימים שלאחר מעברו של החלוץ האיסלנדי לשורות סגנית אלופת ישראל האוהדים הביעו תרעומת על כך שהסקורר המוביל שלהם נמכר על אף שהקבוצה נמצאת בעיצומו של מאבקי האליפות. הליגה השבדית תיכנס בתקופה הקרובה לישורת האחרונה, ומאלמו מתחרה עם נורשופינג על התואר ומובילה עליה בנקודה אחת בלבד.

מחאת האוהדים התגברה כשמרקוס רוזנברג, אחד הסמלים של המועדון, הטיח גם הוא ביקורת קשה בהנהלה וטען ש"אני לא מצליח להבין למה מוכרים אותו כשנותרו עשרה מחזורים לסיום העונה ומאבק האליפות כל כך צמוד. זה לא שהמחיר שלו יירד בעוד חודשיים וחצי".

עוד בנושא:
שגיב יחזקאל ודניאל מילר טננבאום ערכו אימון בכורה במכבי ת"א
אורלנדו סה עבר לסטנדרד ליאז': "קיבלתי הצעה באמת טובה"
גם הוא עזב: חביב אוחיון חתם לעונה אחת בווטפורד האנגלית

וידאר קיארטנסון חלוץ מכבי תל אביב. אתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
בשבדיה לא נרגעו. קיארטנסון/אתר רשמי, אתר הרשמי של מכבי תל אביב

מאז נשמעו קולות לכאן ולכאן, ואתמול (חמישי) המאמן אלן קוהן התייחס לראשונה למעבר המתוקשר. קוהן ניסה לפייס את האוהדים הכעוסים ואמר: "אנחנו זקוקים לקהל שלנו. מצד אחד אני מבין את התחושות שלהם. כשאתה מוכר את הסקורר המוביל, לאוהדים יש זכות להרגיש מאוכזבים או נבגדים. מצד שני, אני בטוח שנוכל להשיב להם את האמון בנו ולשמח אותם שוב מהר מאוד".

קוהן הודה שהתנגד למכירה של החלוץ ואמר ש"כמובן שרציתי שיישאר. כמאמן אתה אף פעם לא רוצה לאבד שחקן כמו וידאר, אבל במקביל יש לי גם מחויבות כלפי המועדון ואני חייב לקבל את ההחלטות שלו".

גם נסיבות עזיבתו של קיארטנסון טרם הובררו עד הסוף. בתקשורת השבדית טענו ביום שאחרי החתימה במכבי תל אביב שמאלמו החליטה למכור אותו בין היתר משום שלא הסתדר חברתית בקבוצה והתחבר אך ורק עם בן ארצו קארי ארנאסון. קיארטנסון עצמו התייחס לפרסומים וצייץ: "קומדיה מבית היוצר של התקשורת השבדית. מערכת היחסים שלי עם החברים לקבוצה הייתה מושלמת והאווירה בחדר ההלבשה הייתה נפלאה". גם ארנאסון עקץ את התקשורת והגן על חברו כשצייץ: "שוב התקשורת השבדית עם עבודת תחקיר גרועה מאוד. הדיווח הזה לא יכול להיות רחוק יותר מהאמת".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully