וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורלנדו סה עבר לסטנדרד ליאז': "קיבלתי הצעה באמת טובה"

1.9.2016 / 0:44

מכבי תל אביב תוכל לצרף זר נוסף, אחרי שהפורטוגלי חתם ברגע האחרון לשלוש שנים בבלגיה. "לא רציתי לעזוב, דחיתי הצעות מפאוק, קרדיף ואפואל", אמר לוואלה! ספורט. טננבאום צורף

צילום: יותם רונן עריכה: בן אילן

חלוץ מכבי תל אביב אורלנדו סה עבר הערב (רביעי) ברגע האחרון לסטנדרד ליאז' הבלגית, כשחתם בשורותיה לשלוש שנים עם אופציה לשנה נוספת. "רציתי להישאר במכבי תל אביב ולא הייתי עוזב, אבל אז הגיעה הצעה מצוינת מסטנרד ליאז' ולא יכולתי לסרב לה", אמר לוואלה! ספורט. "אני יוצא לדרך חדשה ומאחל הצלחה למכבי תל אביב. ההחלטה לעזוב הייתה שלי, עובדה שדחיתי הצעות של פאוק, קרדיף ואפואל ניקוסיה. אם לא הייתי חושב שההצעה מבלגיה טובה, הייתי נשאר".

אחרי שמצאו לחלוץ קבוצה חדשה, הצהובים יוכלו לצרף זר לסגל שלהם, כשהכוונה היא להחתים את המגן חואן ורגאס מבטיס. אם יספיקו לעשות זאת עד מחר, יוכלו לרשום אותו לשלב הבתים של הליגה האירופית. לאחר מכן, הוא יוכל לשחק רק בזירה המקומית.

"אנחנו רוצים להודות לאורלנדו על המקצועיות שהפגין עד לרגע האחרון", אמר המנהל הספורטיבי ג'ורדי קרויף לאתר הרשמי. "הפנדל שכבש אורלנדו בספליט נגד היידוק עזר למכבי להעפיל לשלב הבתים של הליגה האירופית ואנו מאחלים לו בהצלחה בדרכו החדשה".

סה בן ה-28 כבש שלושה שערים בתשע הופעות העונה וסך הכול שישה שערים ב-22 הופעות במדי מכבי תל אביב בכל המסגרות מאז הצטרף למכבי תל אביב בינואר 2015 מרדינג האנגלית.

אורלנדו סה שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
עבר לבלגיה. אורלנדו סה/ברני ארדוב

מעט אחרי עזיבתו של חביב אוחיון, הודיעה הערב (רביעי) מכבי תל אביב על החתמתו של דניאל מילר טננבאום, שוער ברזילאי בן 21. הצהובים שאלו את השוער לעונה אחת עם אופציה לרכישה מפלמנגו הברזילאית.

לידיעה הראשונית על דניאל מילר טננבאום

טננבאום (1.91 מטר) גדל במחלקת הנוער של המועדון מריו דה ז'ניירו וערך שבוע התרשמות במכבי תל אביב בעונה שעברה. היום הוא השלים את רישומו במשרד הפנים וקיבל תעודת זהות ישראלית. המנהל הספורטיבי של מכבי תל אביב ג'ורדי קרויף אמר לאחר החתימה: "דניאל הרשים אותנו במהלך שבוע האימונים בעונה שעברה ואנחנו שמחים לצרף אותו לסגל מכבי תל אביב". מילר טננבאום צפוי להיאבק על עמדת השוער השני של מכבי תל אביב מול דניאל ליפשיץ, כשפרדראג ראיקוביץ' ימשיך להיות כמובן השוער הבכיר.

עוד בנושא:

מכבי תל אביב מחכה לשחרורו של סה כדי לצרף את חואן מנואל ורגאס
גורם בבית"ר ירושלים פנה אל מכבי תל אביב בנוגע לברק יצחקי
חביב אוחיון נחת בלונדון, מכבי תל אביב תקבל 300 אלף יורו על השאלתו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully