וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעקב בריהון: "מאמין שאני יכול להיות אצילי הבא של בית"ר"

הקשר, שכמו אצילי הגיע מראשון לציון לבירה, מלא ביטחון ובראיון לאתר הרשמי של המועדון הוא הצהיר: "אפשר לקחת גביע ולרוץ גם לאליפות". על התקופה בכלא הצבאי: "חשבתי שגמרתי עם כדורגל"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

ליגת העל יצאה לפגרה (ואולי גם לשביתה) ובית"ר ירושלים תקווה להשיג בסיומה תוצאות יותר טובות מאלה שהשיגה עד כה, בשני המחזורים הראשונים (פעמיים 2:2). מי שניצל את הפגרה על מנת להעניק ראיון לאתר הרשמי של המועדון הוא יעקב בריהון, שהגיע הקיץ מראשון לציון מהלאומית היישר לקבוצה מהבירה.

"לא האמנתי שאחרי שנה אגיע לקבוצה גדולה בליגת העל. כשאמרו לי שאני הולך לבית"ר ירושלים, התרגשתי ברמות מטורפות", אמר בריהון, "מיד נתנו לי הרגשה של בית. אני שמח ונהנה".

על הקמפיין האירופי של הקבוצה, שהסתיים עם הדחה מול סנט אטיין בפלייאוף הליגה האירופית אחרי שמונה משחקים, אמר בריהון: "לא הייתי רגיל לזה. אני רגיל לשחק בלאומית. בשנה שעברה שיחקתי בימי שישי, פתאום כל יום חמישי אני טס לחו"ל. אין דברים כאלה".

עוד בנושא

בבית"ר ירושלים מעריכים: גילי ורמוט או ברק יצחקי יצורפו בקרוב

שחקן בית"ר ירושלים יעקב בריהון. ברני ארדוב
כל שבוע בחו"ל פתאום. בריהון/ברני ארדוב

עוד הוסיף הקשר: "אני מכיר את עומר אצילי הרבה זמן, הוא שחקן אדיר ויוצא דופן. עוד לפני בית"ר, היינו יחד חמש שנים בראשון. עם עבודה קשה, אני מאמין שאני יכול להיות אצילי הבא של בית"ר ירושלים. העזיבה שלו יכולה לתת לי יותר דקות משחק, אבל זו אבידה ממש גדולה. מועדון כמו בית"ר ירושלים צריך להרים ראש ולהסתכל הלאה, כי זה רק שחקן אחד, אבל עומר שחקן גדול. אני מאחל לו בהצלחה. השאיפות שלי הן להתקדם לאט לאט, עם עצמי ועם הקבוצה. כמובן שגם אירופה זו שאיפה של כל שחקן, אבל בינתיים הראש רק כאן".

על המרוץ לתארים השנה והאופן בו הליגה האירופית יכולה להשפיע על מכבי תל אביב והפועל באר שבע אמר בריהון: "אני חושב שאפשר לקחת תואר. יש לנו קבוצה מאוד טובה, חדר ההלבשה בריא וכל אימון ברמה מאוד גבוהה. אני מאמין שאנחנו יכולים, עם סגל השחקנים, לקחת גביע וגם לרוץ לאליפות".

בתקופתו בראשון לציון, בריהון נקלע לבעיה בצבא שהובילה אותו אפילו לכלא הצבאי: "בתקופה שלי בכלא הצבאי היו הרבה מחשבות. אתה נמצא בכלא צבאי והראש בכלל בכדורגל ואתה שואל את עצמך הרבה שאלות, האם לחזור ואיך. עבר לי בראש שאלי סיימתי עם הכדורגל, אבל הבנתי שאלוהים נתן לי משהו ברגליים ואיך שאני משתחרר, לא משנה לאן אלך, לאומית או אפילו ליגה א', אתן הכל כדי להצליח. חזרתי לראשון ונתתי את ה-100 אחוז שלי, משהו שלא עשיתי בתקופות שלי בנוער".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully