וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבית"ר ירושלים מעריכים: גילי ורמוט או ברק יצחקי יצורפו בקרוב

2.9.2016 / 9:32

הקבוצה מהבירה מנסה לגשר על הפערים הכספיים עם השניים ומקווה להחתים אחד מהם עד תום מועד ההעברות ברביעי. למרות לחץ האוהדים: בן שמעון מעדיף את ורמוט. סאבו החלוד יקבל דקות בהדרגה

צילום: יותם רונן עריכה: בן אילן

בבית"ר ירושלים עושים מאמץ לצרף שחקן משמעותי נוסף עד תום מועד ההעברות בליגת העל ביום רביעי הקרוב בשעה 19:00. בימים האחרונים מתנהלות שיחות גם עם גילי ורמוט וגם עם ברק יצחקי, כאשר השניים מעוניינים לעשות את המעבר לבירה והפערים הכספיים הם מה שמונעים התקדמות בעסקהץ

בית"ר מוכנה לשלם לכל אחד מהשניים שכר עונתי של בין 150 ל-180 אלף דולר כאשר יתר שכרם יצטרך לבוא ממכבי חיפה או מכבי תל אביב, זאת לצד קיצוץ נוסף במשכורת. יצחקי מוכן לקצץ משכרו, אך עדיין ישנם פערים. בעוד אוהדי בית"ר דוחפים לצירופו של יצחקי, הצוות המקצועי מכוון יותר לגילי ורמוט כמחליף לאצילי ונראה כי הנושא יוכרע בשבוע הבא.

עוד בנושא:
גורם בבית"ר ירושלים פנה אל מכבי תל אביב בנוגע לברק יצחקי
זה מה שישבור את יצחקי? שגיב יחזקאל חתם במכבי תל אביב

גילי ורמוט, ברק יצחקי שחקני מכבי תל אביב. ברני ארדוב
מי מהם יגיע? ורמוט ויצחקי/ברני ארדוב

גורם בבית"ר אמר אתמול: "עם כל הכבוד לגילי ורמוט, החיבור בין ברק יצחקי לבית"ר הוא משהו שבאמת יכול להוסיף הרבה כוח, עניין וצבע למועדון. יצחקי זה לא הימור כמו ורמוט שלא ברור כמה מוטיבציה יש לו אחרי מה שהוא עבר בכל הקבוצות בשנים האחרונות".

אגב, במקביל, בבית"ר בודקים אופציות של זרים. אם ברגע האחרון תוכל הקבוצה לצרף זר איכותי, לא מן הנמנע שתרד מוורמוט ויצחקי. בבית"ר העריכו אתמול כי בתחילת השבוע הבא הדברים יתחילו להבשיל ואחד מהשניים, ורמוט או יצחקי, אכן יצורף.

אתמול (חמישי), ללא שחקני הנבחרות, ערכה הקבוצה משחק אימון נגד נס ציונה, משחק בו שותפו בעיקר השחקנים המחליפים. אריק סאבו נראה חלוד מאוד לאחר תקופה שלא התאמן באופן סדיר ובבית"ר מעריכים כי הוא לא ייכנס להרכב בחודש הקרוב. במועדון הכינו תכנית עבודה עבור הקשר הסלובקי והוא יתחיל לקבל דקות משחק בהדרגה.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עדיין לא בכושר. סאבו/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully