וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב חוצה את הכביש: שגיב יחזקאל חתם ל-4 עונות במכבי תל אביב

שוב צהוב: גורם המקורב לעסקה טוען שהקשר נמכר תמורת 725 אלף יורו, במועדון האדום טוענים שסכום ההעברה עומד על מיליון דולר, ירוויח 100 אלף דולרים בעונתו הראשונה ויוכל לשחק בליגה האירופית

one

בווידאו: הצמד של שגיב יחזקאל מול הפועל חיפה בעונה שעברה

אחרי משא ומתן ממושך, הצליחה היום מכבי תל אביב להנחית בשורותיה את שגיב יחזקאל, שחתם היום רשמית לארבע שנים במועדון. האדומים דרשו תחילה מיליון יורו עבור החלוץ הצעיר בעוד סגנית האלופה הציעה 600 אלף יורו, אך בימים האחרונים צומצמו הפערים ועל פי גורם המקורב לעסקה, הצהובים רכשו את השחקן תמורת 725 אלף יורו, בעוד שהאדומים טוענים שהם מכרו אותו תמורת מיליון דולר.

יחזקאל עצמו ירוויח 100 אלף דולר בעונה הראשונה, כאשר על כל נקודה הוא יקבל אלף דולר ושכרו ישודרג ב-10 אחוזים בכל עונה. העברתו של יחזקאל בוצעה ממש דקות לפני תום המועד בו קבוצות יכולות לרשום שחקנים לליגה האירופית ולפיכך הקשר יוכל לשחק עם הצהובים בשלב הבתים של המפעל. בהפועל תל אביב הסבירו שהשחקן צפוי לקבל 30% מסכום ההעברה שהם כ-300 אלף דולר, על פי גרסתם, ואמרו כי הסכום הזה יועבר אליו בשלוש השנים הקרובות.

שגיב יחזקאל שחקן מכבי תל אביב. מכבי תל אביב, אתר רשמי
שוב צהוב. שגיב יחזקאל/אתר רשמי, מכבי תל אביב

המנהל הספורטיבי של מכבי תל אביב ג'ורדי קרויף אמר לאחר החתימה: "אנחנו שמחים לצרף את שגיב בחזרה למכבי תל אביב. לפעמים ישנם צמתים בחיים ולאחר שבחנו את הסגל שלנו ואת השוק הישראלי בחיפוש אחר שחקנים צעירים ומוכשרים היכולים לחזק אותו, סימנו את שגיב כהחתמה אסטרטגית. הוא כמו יהלום שזקוק לליטוש ואנחנו מחכים לעבוד איתו קשה מדי יום על מנת שיגשים את הפוטנציאל שלו". יחזקאל עצמו אמר: "אני מצפה לאתגר בכיליון עיניים ואני מקווה להצליח בקבוצתי החדשה".

יחזקאל (21) צמח במחלקות הצעירות של הפועל תל אביב. כשהיה בן 15 עזב למחלקת הנערים של מכבי תל אביב, ובחלוף שלוש שנים דרש להשתחרר. לאחר שנכנס להסגר קטין שב לאדומים, ורשם עונה נוספת במחלקת הנוער, לאחריה עלה לקבוצה הבוגרת. את הופעת הבכורה שלו רשם במאי 2014, ומאז שותף ב-39 משחקים רשמיים, במהלכם כבש שבעה שערים.

שחקן מכבי תל אביב, דור פרץ, מול שחקן הפועל תל אביב, שגיב יחזקאל. ברני ארדוב
ביחד. דור פרץ ושגיב יחזקאל/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully