וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב ערכה אימון פתיחה, אברהמי: "זכות לעבוד עם בירנבוים"

2.9.2016 / 14:52

האדומים פתחו את העונה מול 200 אוהדים, המאמן מרוצה לגבי מינויו של המנהל המקצועי החדש, שאמר: "אנסה להביא את הניסיון שלי, בא לעזור בכל הרמות". הצגת השחקנים נערכה בחשיכה בגלל הפסקת חשמל

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

הפועל תל אביב ערכה היום (שישי) בצהריים אימון פתוח לקהל ולתקשורת מול 200 אוהדים בלבד. האימון עצמו כמעט ובוטל, בשל הפסקת חשמל בת שעתיים שפקדה את האזור וגרמה לאנשי המועדון לערוך את הצגת השחקנים החגיגית בחשיכה. לאחר שחלק מהאוהדים כבר הלכו והשחקנים יצאו אל האוהדים כדי לחלק חתימות, חזרה אספקת החשמל.

בקבוצה אופטימיים מאוד לקראת העונה הבאה, כשהשלד מאשתקד שכולל את רביב לימונד, מתן נאור, תמיר בלאט ודניאל איידן נשאר ואליהם הצטרפו אור לאומי, תומר גינת והזרים אדריאן בנקס, ריצ'רד האוול, דרל וויליאמס ואלנדו טאקר. האוול ובנקס עשויים לקבל בקרוב אזרחות ישראלית, מה שיאפשר לאדומים לצרף זרים נוספים. הצוות המקצועי בראשות המאמן שרון אברהמי ועוזרו החדש-ישן, יוסי בונן, קיבל חיזוק בדמות המנהל המקצועי אפי בירנבוים.

עוד בנושא:

הפועל ירושלים המריאה לסדרת משחקי הכנה באיטליה ללא יותם הלפרין
שיבק: "שילמנו את מחיר ההצלחה, המטרה היא לסיים בטופ 4"

שחקני הפועל תל אביב. יוסי ציפקיס
"היה חשוב לבנות קבוצה עם שחקנים רעבים". הפנים החדשות בהפועל תל אביב/יוסי ציפקיס

המנהל המקצועי התייחס לתפקידו החדש ולסמכויות שלו בקבוצה: "התפקיד שלי הוא להביא את הניסיון שצברתי לאחר כל השנים שחרשתי את המגרשים. אין פה דיקטטורה, אנשים מקשיבים ואני בא לעזור בכל הרמות, אם זה ברגעי משבר או בלחץ, גם במחלקת הנוער. מבחינת בחירת השחקנים זה תהליך דומה בכל המקומות, ברגע שידענו שלא נשחק באירופה התאמנו את השחקנים לצרכים של המועדון. לשחקנים שהגיעו יש ניסיון ורעב להצלחה, גם בקו הקדמי וגם בקו האחורי. בסופו של דבר נקווה שהכימיה בקבוצה תתגבש כמה שיותר מהר כדי שהקבוצה תצליח".

"אם נגיע לפיינל פור? הכי חשוב להגיע במקסימום יכולת לפלייאוף. כבר ראינו מה קורה לקבוצות שהיו טובות במהלך העונה אך פיספסו ברגע האמת. הדרך עוד ארוכה ויש הרבה קבוצות שמכוונות למקום הזה. בסופו של דבר צריך להיות בכושר הנכון בזמן הנכון, לכולם במועדון יש רצון להגיע לארבע האחרונות".

גם המאמן שרון אברהמי התייחס למנהל המקצועי החדש ואמר: "היה לי את הכבוד לעבוד עם פיני גרשון בנבחרות הצעירות וזה עבד טוב, וגם השילוב עם אפי עכשיו הוא מצוין. יש לי את הזכות לעבוד איתו ואני רואה בזה יתרון גדול בשבילי ובשביל הקבוצה שהוא מביא את הניסיון שלו. כל הצוות בונים ביחד. לאפי יש הרבה אינטליגנציה רגשית, הוא מעיר איפה שצריך ורואה את הדברים בצורה קצת יותר גדולה. אנחנו נבנה את הדברים לאט לאט".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
צוות מקצועי הפועל תל אביב. יוסי ציפקיס
"אפי רואה את הדברים בצורה קצת יותר גדולה". אברהמי והצוות המקצועי/יוסי ציפקיס

לגבי הסגל הנוכחי אמר: "השחקנים שבאו במקום נייט רובינסון הם חברה עם אנרגיות שיביאו צבע לקבוצה. בנוגע למטרות העונה? מאז שהקבוצה עלתה ליגה יש את אותן מטרות - אין הנמכת ציפיות במועדון כזה. אנחנו רוצים להמשיך את הסיום המוצלח של השנה שעברה גם מבחינת החיבור לקהל וגם מבחינת הצורה שבה שיחקנו. יש לנו בסיס ישראלי שנשאר, בעוד כל הזרים חדשים. אני מאוד אוהב את הקבוצה שבנינו, גם מבחינה אנושית היה לי חשוב לבנות קבוצה עם חבר'ה רעבים וזה אתגר גדול. עכשיו החוכמה היא לחבר את הכישרון ליחידה אחת".

על תמיר בלאט: "אחת הסיבות שלא הבאנו רכז היא היכולת של תמיר. הוא עשה פריצה נהדרת בשנה שעברה וצריך לתת לו המשכיות. כל הצוות מאמין בו ואני חושב שגם הקהל. העונה יהיה לו את הבמה כדי להיות שחקן מוביל בקבוצה". על דניאל איידן אמר אברהמי: "אני מאוד אוהב אותו, הוא עשה פה קפיצת מדרגה בשנה שעברה. הוא לא בא במעמד אחר ומי שיהיה טוב ישחק".

אדריאן בנקס עם אוהדי הפועל תל אביב. יוסי ציפקיס
אדריאן בנקס מצטלם עם האוהדות/יוסי ציפקיס
שרון אברהמי עם אפי בירנבוים עם אלאנדו טאקר. יוסי ציפקיס
"אין פה דיקטטורה, אנשים מקשיבים". בירנבוים עם טאקר ואברהמי/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully