וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיבק: "שילמנו את מחיר ההצלחה, המטרה היא לסיים בטופ 4"

מכבי ראשון לציון ערכה אימון בכורה עם סגל חדש ושחקני רכש מסקרנים. המאמן התייחס לעתידו של שון דאוסון: "נשמח אם יצליח, לא נבכה אם הוא יחזור לפה". אלישי כדיר: "נבנתה פה קבוצה טובה"

יוסי ציפקיס

בווידאו: אימון הבכורה של ראשון לציון

האלופה מכבי ראשון לציון ערכה היום (חמישי) אימון בכורה פתוח, ובו הוצגו הפרצופים החדשים - אלישי כדיר, ג'אבון מקריי, אנתוני הילארד, צ'ארלס תומאס ופטריק ריצ'רד. מי שלא נכח באימון הוא שון דאוסון, שעדיין רודף אחר חלום ה-NBA שלו.

שחקני מכבי ראשון לציון אלישי כדיר, ג'אבון מקריי, אנתוני הילארד, צ'ארלס תומאס, פטריס ריצ'רד עם המאמן אריק שיבק/יוסי ציפקיס

אריק שיבק, מאמן הקבוצה שממשיך לעונה נוספת אמר: "קבוצה בסדר גודל של ראשון לציון שזוכה באליפות, בדרך כלל שנה לאחר מכן הייתה נפילה. אנחנו עושים הכול כדי שבמכבי ראשון לציון בשנה הבאה הקבוצה תמשיך להיות בצמרת ותמשיך להיות בפיינל פור. זה לא פשוט, שילמנו את מחיר ההצלחה כמו שקורה להרבה קבוצות. זה קרה גם לקבוצות כמו מכבי תל אביב".

"כשאתה משחק בצסק"א אין לך לאן להתקדם, אבל בקבוצה כמו ראשון שחקנים עוזבים אותך וצריך לבנות מחדש. המטרה היא לסיים בין ארבע הראשונות".

על שון דאוסון: "המועדון פה התנהל כלפי שון הכי טוב ששחקן בסיטואציה שלו נמצא. נתנו לו את כל מה שהוא ביקש וכולם מאחלים לו בהצלחה. הוא מתאמן בניו אורלינס, הוא מאוד מרוצה. נשמח מאוד אם הוא יצליח, אבל לא נבכה אם הוא יחזור לפה".

אלישי כדיר, שחקן הרכש שהגיע מהפועל אילת אמר: "לא פשוט לעזוב קבוצה כמו אילת אבל באמת מאז שהגעתי אז אני מרגיש טוב. הנחיתה הייתה הכי רכה שיש. האנשים פה מקסימים. אני חושב שנבנתה פה קבוצה טובה, אנחנו עדיין לא יודעים איך יהיו התוצאות, אבל אנחנו מתאמנים מאוד קשה ומחכים כבר שיתחיל המאני טיים והליגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully