וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

CAS קבע פיצוי של 2.5 מ' יורו למנדיונדו, בהפועל ת"א טוענים: "זה לא תקף"

בית הדין הגבוה לצדק בספורט פסק שהאדומים יחויבו בתשלום למאמנם לשעבר ועוזרו, שפוטרו בתחילת השנה שעברה. מהמועדון נמסר: "סגרנו על 140 אלף יורו וזה מה שיהיה". בומבה מסרב לקצץ בשכרו

צילום ועריכה: יותם רונן

מכה כלכלית נוספת להפועל תל אביב. בית המשפט הגבוה CAS בשוויץ קבע כי האדומים מחוייבים לשלם 2.5 מיליון יורו למאמנם בתחילת העונה שעברה ססאר מנדיונדו ולעוזרו בגין הפרת חוזה. הבורר מטעם בית המשפט קבע כי הסעיף שהוכנס לחוזהו של מנדיונדו לפיו הקבוצה אמורה לפצות אותו ואת עוזרו על שש משכורות אינו חוקי ולפיכך קבע כי הפועל תל אביב אמורה לשלם את מלוא החוזה בסך 2.5 מיליון יורו.

למרות זאת, בהפועל תל אביב מסרבים להתרגש וטוענים כי בין עורכי הדין של מנדיונדו לאלה של הקבוצה נקבע מראש כי המאמן לא ידרוש יותר ממה שנקבע בחוזהו, כלומר יותר מ-140 אלף יורו. בנוסף, אצל האדומים טוענים כי יש ביניהם התכתבויות עם עורכי הדין של מנדיונדו שמבטיחים כי בשום מקרה לא ידרשו מעבר לאותו סיכום, אך מסמכים אלה לא הוצגו מול הבורר מטעם CAS. בנוסף, בהפועל תל אביב טוענים כי הבורר כפה את חוקי שוויץ על הסכם שנערך בישראל ולטענתם אין תוקף לאותו פסק בורר. בקבוצה מתכוונים לערער בעניין ומשוכנעים כי התשלום שייקבע עבור מנדיונדו יהיה כ-140 אלף יורו והוצאות משפט, מה שיביא את הסכום למיליון שקל בערך.

בתגובה שהוציא המועדון נכתב כי: "עם כל הכבוד לסטטיסטיקה, עורכי הדין המטפלים בהליך סבורים כי הסיכוי להביא לביטול ההחלטה, שבטעות יסודה, הוא דווקא גבוה. גם מנדיונדו לא תבע ולא ציפה לקבל את הסכומים שנפסקו לו. בנוסף, ההליך בשוויץ אינו ההליך היחיד שניתן לנקוט בנסיבות העניין - במיוחד שעורכי דינו של מנדיונדו אישרו מספר פעמים בכתובים כי אין הם תובעים אלא סכום של 140 אלף יורו. מסמכים אלו הוסתרו מהבורר במכוון ודי בהסתרה זו על מנת להביא לפסלות פסק הבורר וביטולו".

עוד בנושא:
הפועל תל אביב נקנסה בכ-7,000 יורו עקב תביעת תון על השאלת לוטם זינו
גוטמן: "הפועל תל אביב קפצה מעל הפופיק, עכשיו רואים את ההשלכות"
מכבי תל אביב מפעילה לחץ כבד לצירוף רמי גרשון, שבינתיים מסרב

עדכון ראשון: 18:08

ססאר מנדיונדו מאמן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
יקבל 2.5 מיליון יורו? מנדיונדו/ברני ארדוב

במסגרת הנסיונות של הפועל תל אביב לצמצם עלויות ולקצץ את התקציב, ביקשו האדומים מקלאדיו בומבה לקצץ כמאה אלף יורו משכרו ולעבור לאסטרה ג'ורג'יו הרומנית שמעוניינת בו. הקשר סירב ועסקת השאלתו נפלה. בין הפועל לרומנים התנהל משא ומתן בימים האחרונים על השאלתו של בומבה. אסטרה הייתה מכונה לשלם כ-100 אלף יורו משכרו העומד על כ-350 אלף יורו. האדומים הסכימו לשחרר את הקשר אם זה יסכים לוותר על כמאה אלף יורו, ומשסרב הצדדים הפסיקו את המשא ומתן ובומבה ככל הנראה ישאר בהפועל לפחות עד לחלון העברות הבא שיפתח בינואר.

מלבד זה, המאמן אלי גוטמן לוחץ על ההנהלה להחתים חלוץ נוסף. הפועל תל אביב נמצאת במשא ומתן עם החלוץ, בושקו יאנקוביץ', ששוחרר מורונה האיטלקית ונמצא בארץ על מנת לסגור את חוזהו עם האדומים. אלא כפי שכבר פורסם בוואלה! ספורט, העסקה תלויה במכירתו של שגיב יחזקאל למכבי תל אביב.

האדומים מקווים כי סגנית האלופה תהיה מוכנה לשלם לפחות כמיליון יורו על החלוץ הצעיר, אך בינתיים הפערים גדולים בין הצדדים וקשה לראות כרגע איך העסקה הזו נסגרת למרות הרצון הגדול של האדומים למכור את יחזקאל. כמו כן, במועדון בונים על הכנסה ממכירת החלוץ הצעיר כאשר חלק מהסכום אמור לעבור לתשלום משכורות.עובדי מחלקת הנוער של המועדון עדיין לא קיבלו את שכר יוני ויולי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully