וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: שגיב יחזקאל על סף סגירה

1.9.2016 / 22:53

הצדדים התקרבו והעסקה צפויה להיסגר על 725 אלף יורו, לאחריה יחתום החלוץ הצעיר לארבע עונות תמורת 100 אלף דולר לעונה. פאדי נג'אר עבר לצהובים תמורת 350 אלף שקל, לחץ על רמי גרשון, שכרגע מסרב לשוב לישראל

צילום וידאו: ניב אהרונסון, עריכת וידאו: בן אילן

צומצמו הפערים בין מכבי תל אביב והפועל תל אביב בנוגע לשגיב יחזקאל, שנמצא על סף סגירה בקבוצתו החדשה. הצהובים היו מוכנים לשלם 600 אלף יורו עבור החלוץ הצעיר בעוד האדומים דרשו מינימום מיליון יורו, אך לאחרונה התקרבו הצדדים, שעשויים לסכם על מחיר של 725 אלף יורו. סגנית האלופה מקווה להשלים את העסקה עד הלילה - המועד האחרון לרשימת שחקנים לליגה האירופית - ויחזקאל עשוי לחתום לארבע שנים תמורת שכר של 100 אלף דולר לעונה, שכר שישתדרג ב-10 אחוזים בכל שנה.

מי שכבר עבר לצהוב, בלי קשר לעסקת יחזקאל, הוא שחקן הנוער של הפועל תל אביב פאדי נאג'ר מהנוער של הפועל תל אביב, שנמכר ב-350 אלף שקל. נאג'ר הגיע אל האדומים ממכבי נתניה כחלק מעסקת ארון שוינפלד.

עוד בנושא:
מכבי תל אביב מחכה לשחרורו של סה כדי לצרף את חואן מנואל ורגאס
חביב אוחיון חתם לעונה אחת בווטפורד
אורלנדו סה עבר לסטנדרד ליאז': "קיבלתי הצעה באמת טובה"

שחקן הפועל תל אביב, שגיב יחזקאל. קובי אליהו
מתקרב. שגיב יחזקאל/קובי אליהו

כמו כן, מכבי תל אביב ניסתה לצרף את רמי גרשון, אבל הבלם לא מעוניין לחזור לישראל בשלב זה. גרשון בן ה-28 נמצא בישראל כחלק מההכנות של הנבחרת למשחק נגד איטליה במוקדמות מונדיאל 2018 והמנהל הספורטיבי, ג'ורדי קרויף, בדק אפשרות לרכוש אותו מגנט הבלגית.

גרשון משחק בבלגיה מאז 2009 (עם גיחה קצרה לסלטיק ב-2013) וגנט רכשה אותו מבוורן לפני שנתיים. בשתי העונות שחלפו מאז הוא הפך לשחקן חשוב בקבוצה ושימש בורג חשוב בזכייה שלה באליפות. נכון לעכשיו הוא לא מעוניין לעזוב את אירופה לטובת ליגת העל הישראלית.

ההתעניינות בגרשון היא תוצאה של האכזבה שקיימת במכבי תל אביב מייגור פיליפנקה שהגיע לפני כחודשיים. מכבי תל אביב מחפשת גם מגן שמאלי והעובדה שגרשון יכול לשחק גם בעמדה הזו וגם כבלם, הפכה אותו למטרה המרכזית של קרויף.

נוכח האכזבה מפיליפנקה, קיימת אפשרות שמכבי תל אביב תחתים בסופו של דבר בלם זר, אבל המיקוד בינתיים הוא עדיין במגן שמאלי. אחד השמות שעלו הוא דרווין אנדרדה הקולומביאני, שחקנה של סטנדרד ליאז'.

בין מכבי תל אביב לסטנדרד קיימת התחממות יחסים בעקבות המעבר של אורלנדו סה מישראל לבלגיה. אנדרדה פתח בשלושת המשחקים הראשונים של הקבוצה בליגה, אבל בשניים הבאים ירד לספסל. אתמול סטנדרד החתימה את המגן השמאלי הניגרי אלדרסון, ונראה שהיא תסכים למכור או להשאיל את הקולומביאני.

אנדרדה לו שלוש הופעות בנבחרת קולומביה, שיחק בעבר בסנט טרוידן הבלגית ואויפשט ההונגרית - שבשנים עברו תפקדו תחת אותו בעלים כמו זה של סטנדרד ליאז', רולאן דושאטלה. ב-2014 סטנדרד רכשה אותו מאויפשט תמורת שני מיליון יורו. שם נוסף שעלה כאפשרות לחיזוק הסגל הוא של אפה אמברוז. בלמה לשעבר של מ.ס. אשדוד משחק בסלטיק ושמו נקשר על הצהובים עוד לפני חודש.

עדכון ראשון: 13:12

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
שחקן נבחרת ישראל רמי גרשון לצד תומר חמד. יוסי ציפקיס
דחה את ההצעה. גרשון/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully