וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב נקנסה בכ-7,000 יורו עקב תביעת תון על השאלת לוטם זינו

לוואלה! ספורט הגיעו מסמכים ובהם כתב התביעה של הקבוצה השוויצרית שהתלוננה על העיכוב בתשלום עבור הקשר הישראלי, בעקבותיו פיפ"א פסקה שעל האדומים לשלם קנס, בנוסף לתשלום הוצאות המשפט וריבית פיגורים. עסקת שגיב יחזקאל: השחקן עצמו יקבל 30% מסכום מכירתו

צילום ועריכה: יותם רונן

בזמן שהפועל תל אביב מנסה להתחזק מקצועית ומחפשת מקורות הכנסה נוספים, נדמה כי חובות המועדון רק הולכים וגדלים. לוואלה! ספורט הגיעה החלטת פיפ"א בנושא תביעתה של פ.צ. תון השוויצרית כנגד הפועל תל אביב על אי תשלום עבור שאילת לוטם זינו.

מהמסמכים עולה כי בינואר האחרון הפועל תל אביב הגיעה להסכם על שאילתו של זינו תמורת כ-50 אלף יורו, והתחייבה לשלם את הסכום בחמישה תשלומים. ביוני הגישו השוויצרים תביעה כנגד האדומים במוסדות פיפ"א על אי תשלום ועמידה בהסכם. ב-12 לאוגוסט פיפ"א פרסמה את החלטתה בנושא וקבעה כי לא רק שהקבוצה הישראלית מחוייבת לשלם את הסכום לתון, אלא להוסיף קנס בגובה 7,500 פרנקים שוויצרים (כ-7,000 יורו), וכן לשלם את הוצאות המשפט בגובה 10,000 פרנקים. בנוסף, היא תאלץ לשלם ריבית פיגורים על כך שלא העבירה את הכסף כמוסכם בין הצדדים.

סריקה

בפני הפועל תל אביב עומדת עוד מספר תביעות על אי תשלום חובות, אך בבקרת התקציבים רגועים בכל הקשור להחזרי החובות של האדומים. "ההחלטה בעניין תון התקבלה לאחר שהפועל תל אביב עברה בבקרה ואין קשר בין הדברים", אמרו בבקרה. "לא התקבלה כל בקשה מפיפ"א או אופ"א למנוע את רישום הקבוצה, כך שמרגע שהוצגו הערבויות הנדרשות לא היתה מניעה לרישום".

תגובת הפועל תל אביב תובא כשתתקבל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
שחקן הפועל תל אביב, שגיב יחזקאל. ברני ארדוב
סעיף מיוחד. שגיב יחזקאל/ברני ארדוב

בנושא אחר, האדומים עדיין מחפשים להתחזק בחלק הקדמי ולשם כך הם מוכנים למכור את שגיב יחזקאל. לוואלה! ספורט נודע כי אם יחזקאל אכן יימכר, לא רק הפועל תל אביב תרוויח מהעסקה, אלא גם החלוץ עצמו. בין השחקן למועדון יש הסכם שקובע שבמקרה של מכירה הוא ישלשל לכיסו כ-30 אחוזים מסכום העסקה. המשמעות היא שאם הפועל תל אביב אכן תמכור את החלוץ ב-1.2 מיליון יורו למכבי תל אביב, יחזקאל יקבל 360 אלף יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully