וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומר אצילי, טל בן חיים וערן זהבי תורגלו בהתקפת נבחרת ישראל לקראת איטליה

1.9.2016 / 14:20

אלישע לוי מתלבט אודות ההרכב שיפתח את קמפיין מוקדמות מונדיאל 2018 (שני, 21:45, ערוץ 1). קשר גרנאדה עשוי לערוך בכורה, גם האפשרות שחמד יפתח במקום בן חיים נשקלת. מקומם של גורש, דוידזאדה וצדק מובטח

צילום: ניב אהרונסון, עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: אלישע לוי במסיבת העיתונאים לקראת איטליה

ארבעה ימים לפני פתיחת קמפיין מוקדמות מונדיאל 2018 ברוסיה מול נבחרת איטליה (ב', 21:45, ערוץ 1), ובנבחרת ישראל החלו לקיים אימונים כפולים תחת החום הכבד, שהשפיע על הקצב במהלך האימון. לאחר שהבוקר התאמנה הנבחרת באצטדיון רמת גן, בערב היא תעשה זאת במתחם כפר גלים. אתמול השחקנים ערכו ערב אחרון עם המשפחות והחל מהיום הם יתנכסו עד למשחק.

לעיתונאים שמנסים לדעת מה ה-11 שיפתחו ביום שני זורק אלישע לוי כי: "תמתינו בסבלנות, יעלו 11". אייל גולסה תורגל בהרכב, אך לא מן הנמנע כי ברגע האחרון יהיו אלה ניר ביטון, שרן ייני וביברס נאתכו שיאיישו את השלישייה במרכז המגרש.

עוד בנושא:

נבחרת איטליה: ריקרדו מונטוליבו בתמונת ההרכב למשחק בישראל
אלי דסה: "ברגע שנזייף, אפילו קצת, נקבל בראש מאיטליה"

רועי קהת טל בן חיים נבחרת ישראל. ניב אהרונסון
בתמונת ההרכב. בן חיים עם קהת/ניב אהרונסון

במהלך האימון כינס המאמן אלישע לוי את השחקנים לתדרוך טקטי לקראת המשחקונים ודרש לשחק בשלוש נגיעות לכל היותר, ובמהירות. המאמן הלאומי חילק את הסגל למספר קבוצות, והקפיד על משחק מעבר מהיר. הנבחרת תרגלה התמודדות מול הלחץ אותו האיטלקים צפויים ליישם בכול המגרש.

אלישע לוי ערך אסיפה קצרה על הדשא עם השחקנים ותוך כדי התדרוך הטאקטי אמר להם: "ראיתם את איטליה, אין שניה להחזיק כדור, שחקו בנגיעה אחת, וכמה שיותר מהר לצאת קדימה אחרת הם יתנפלו עליכם".

בחלק הקדמי נראה שההתלבטויות של המאמן יהיה עד הרגע האחרון בין הרכב בו עומר אצילי יערוך בכורה וישתף פעולה עם טל בן חיים בכנפיים וערן זהבי בחוד לבין הרכב עם תומר חמד בחוד כאשר זהבי ואצילי מאחוריו. על פי התרגולים ומה שאלישע משדר לשחקנים, מקומם של שלישיית ההגנה ששיחקה יחד עד לפני שבוע בהפועל באר שבע - דודו גורש, שיר צדק ואופיר דוידזאדה - מובטח. אלי דסה צפוי לפתוח כמגן ימני כאשר בן ביטון ימתין על הספסל.

שחקני נבחרת ישראל. ניב אהרונסון
מוכנים ללחץ האיטלקי? שחקני הנבחרת/ניב אהרונסון
ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully