וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי דסה: "ברגע שנזייף, אפילו קצת, נקבל בראש מאיטליה"

31.8.2016 / 19:34

מגן מכבי תל אביב ערך אימון בכורה בנבחרת, בדומה לשאר חבריו לקבוצה, לקני סייף ולרמי גרשון שנמצא בתמונת ההרכב לקראת משחק פתיחת קמפיין המונדיאל (שני, 21:45, ערוץ 1): "נצטרך להיות מלוכדים מהרגע הראשון ועד האחרון, גם הגנתית"

צילום: ניב אהרונסון, עריכת וידאו: מתן חדד

בוידאו: מסיבת העיתונאים של נבחרת ישראל לפתיחת ההכנות למשחק

חמישה ימים לפני המשחק מול איטליה, שיפתח את קמפיין מוקדמות גביע העולם 2018 (יום שני, 21:45, שידור ישיר בערוץ 1), נבחרת ישראל ערכה הערב (רביעי) אימון נוסף. השחקנים של אלישע לוי ניצחו אתמול 0:1 את הנבחרת הצעירה בזכות שער של רועי קהת.

מי שערכו את האימון הראשון לקראת הקמפיין הם הליגיונרים מגנט, רמי גרשון וקני סייף, כאשר לבלם יש סיכוי לפתוח בהרכב ביום שני. גם שחקני מכבי תל אביב, שלא נטלו חלק במשחק ההכנה מול הנבחרת הצעירה, השתתפו באימון. עוזר המאמן עמיר תורג'מן ימריא מחר בבוקר לאיטליה ויצפה במשחק הידידות של נבחרת איטליה מול צרפת.

עוד בנושא:

נבחרת ישראל: זימון בכורה לאצילי, מוגרבי ואיינבינדר
נבחרת ישראל ניצחה את הנבחרת הצעירה 0:1 במשחק הכנה, קהת כבש

תומר חמד/יוסי ציפקיס

אחד מהם היה מגן הצהובים, אלי דסה, שאמר לקראת המפגש מול האיטלקים: "נצטרך להיות מלוכדים מהרגע הראשון עד האחרון, גם מבחינה הגנתית. אסור לנו לזייף, אם זה יקרה אנחנו נקבל בראש. עלינו להיות מאוד ממוקדים ומרוכזים לכל אורך המשחק". בנוגע לביקורות על נבחרת ישראל אמר: "באופן טבעי, הביקורות נגדנו כי אכזבנו בקמפיינים קודמים, אבל כשחקנים עלינו להגיע כל פעם מחדש עם אמונה. התוצאות נקבעות בסוף".

המשחק ישודר בערוץ הראשון, שרכש את זכויות השידור לכל משחקי הנבחרת במוקדמות המונדיאל. השידור לקראת המשחק יחל ב-21:00, ואת המשחק עצמו ישדרו עמיחי שפיגלר והפרשן אייל לחמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully