וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל ניצחה את הנבחרת הצעירה 0:1 במשחק הכנה, קהת כבש

קשר מכבי חיפה מצא את הרשת בדקה ה-57 של המשחק שנערך בבית הנבחרות בשפיים, לקראת המפגש מול איטליה ב-5/9. לפני המשחק, אמר אלישע לוי במסע"ת: "אפשר לעשות את הבלתי ייאמן"

צילום: ניב אהרונסון, עריכת וידאו: מתן חדד

עידן חדש בנבחרת ישראל ייצא לדרך ב-5 בספטמבר, עת תפגוש הנבחרת את נבחרת איטליה במוקדמות מונדיאל 2018, לראשונה תחת המאמן אלישע לוי. המאמן ערך היום (שלישי) מסיבת עיתונאים ובה דיבר לקראת משחקו הראשון, שייערך בחיפה. לאחר מכן, קיימה הנבחרת משחק הכנה בבית הנבחרות בשפיים מול הנבחרת הצעירה וניצחה בו 0:1 משער של רועי קהת. קשר מכבי חיפה כבש בדקה ה-57 אחרי שהגיע ראשון לריבאונד ובעט מקרוב פנימה. שרן ייני יתורגל כבלם, אייל גולסה ועומר אצילי בהרכב.

ההרכב הפותח של הנבחרת: דודו גורש, בן ביטון, שרן ייני, שיר צדק, אופיר דוידזאדה, ביברס נאתכו, עומר אצילי, אייל גולסה, בירם כיאל, ערן זהבי, תומר חמד.

הרכב הפותח של הנבחרת הצעירה: גולן אלקסלסי, לירן סרדל, דור פרץ, עאיד חבשי, שון גולדברג, סגס תאמבי, נטע לביא, דוד קלטינס, עידו דוידוב, עומרי אלטמן, שובל גוזלן.

מאמן נבחרת ישראל אלישע לוי. ניב אהרונסון
"הקהל אוהב את הנבחרת". לוי/ניב אהרונסון

"בשמי ובשם השחקנים וההתאחדות לכדורגל, אני רוצה להביע צער ותנחומים על האסון שפקד את העם האיטלקי. אנחנו שולחים חיבוקים", פתח לוי את דבריו, "אנחנו משחקים נגד איטליה, שהיא אחת הנבחרות הטובות באירופה והיא הוכיחה את זה ביורו. המגרש יהיה מלא כרגיל, הקהל אוהב את הנבחרת ואני בטוח שהוא יבוא וידחוף אותנו, זה חשוב מאוד. יהיו גם כאלה שיבואו כדי לראות את האיטלקים, אבל אני מקווה שהם יבואו ויראו את נבחרת ישראל כנבחרת חזקה שתציג כדורגל טוב".

על הסגל: "כשאני בוחר סגל, זה נעשה אחרי הרבה מחשבה, מעקב של שלושה חודשים. עקבנו גם במגרשים וגם בכל שאר האמצעים כדי לדעת את כל הנתונים של השחקנים שזומנו. נשארו כמה שחקנים טובים מאוד בחוץ. אני חושב שהשחקנים שזומנו הם אלה שמתאימים למשימה הזו".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אלישע לוי מאמן נבחרת ישראל (ימין) עם ערן זהבי. ניב אהרונסון
שבוע של הכנות. זהבי ואצילי עם אלישע לוי/ניב אהרונסון

"אנחנו הולכים לקמפיין מול נבחרות חזקות מאוד, אבל בכדורגל תמיד צריך לבוא אופטימיים", הוסיף, "עם כל הכבוד לאיטליה, שתבוא ותרצה לשחק את הכדורגל שלה, אנחנו נבוא ונשחק את הכדורגל שלנו. יש בכל מערך שחקני הגנה שיעבדו קשה כדי שנוכל גם להיות מסוכנים".

"אנחנו צריכים להיות ריאליים", המשיך, "אנחנו עוסקים בכדורגל וצריך להיות אופטימיים, אף פעם אי אפשר לדעת. הרבה פעמים מרימים את הציפיות גבוה מדי ואז מתפנצ'רים. אנחנו ננסה לעשות את שלנו בצורה הכי רצינית שיש. אנחנו מכבדים מאוד את איטליה, יודעים שזו נבחרת טובה מאוד, אבל מצד שני אנחנו משחקים בבית ועם העזרה של הקהל אנחנו יכולים להיות דומיננטיים ואפילו לעשות את הבלתי ייאמן".

תומר חמד נבחרת ישראל. ניב אהרונסון
בונים עליו. חמד/ניב אהרונסון

על עומר אצילי: "צריך לברך אותו. הוא כישרוני מאוד וידע לתפקד גם בעין הסערה. עכשיו יהיה לו קל יותר אחרי שהוא כבר עבר. זימנו את איינבינדר ואת מוגרבי, אני מאמין בנבחרת שתהיה מלוכדת ורעבה. לכל השחקנים יש דקות משחק, כולל גולסה עליו ראיתי ביקורת. יש שחקנים עם יותר דקות משחק, כמו באר שבע, מכבי תל אביב ובית"ר ירושלים, אבל אני לוקח את השחקנים שמתאימים לשיטה".

על עניין השוער: "לא החלטתי עדיין על ההרכב. אנחנו נראה באיזה כושר השחקנים נמצאים, יש לנו שלושה שוערים טובים, בלי הבדלים טובים. נצטרך לזהות מי נמצא במצב הטוב ביותר ולתת לו את האפודה. אני רוצה שתהיה היררכיה ברורה, אבל לא בשלב הזה. נראה איך נתקדם. ברור שאני יודע בראש שיטת משחק, מערך, גם מספר גדול של שחקנים בהרכב, אבל אני עדיין לא סגור".

על אלמוג כהן: "יש לי את הנתונים מול העיניים. גולסה שיחק את אותה כמות הדקות שאלמוג שיחק. הבונדסליגה התחילה רק בשבוע שעבר, הדלת פתוחה בפני אלמוג כהן ובסופו של דבר כל אחד יקבל את ההזדמנות".

על זהבי אמר לוי: "אני רוצה שהנבחרת תיתן לערן זהבי את האפשרות להיות בשיאו".

פיראס מוגרבי נבחרת ישראל. ניב אהרונסון
מוגרבי מחויך/ניב אהרונסון
אייל גולסה נבחרת ישראל מול עומרי אלטמן הנבחרת הצעירה. ניב אהרונסון
גולסה נאבק באלטמן/ניב אהרונסון
ערן זהבי נבחרת ישראל. ניב אהרונסון
זהבי עולה לכר הדשא/ניב אהרונסון
עומר אצילי שחקן נבחרת ישראל (ימין) עם אלישע לוי, ערן זהבי. ניב אהרונסון
אימון הנבחרת/ניב אהרונסון
עומר אצילי שחקן נבחרת ישראל. ניב אהרונסון
עומר אצילי/ניב אהרונסון
דן איינבינדר שחקן נבחרת ישראל. ניב אהרונסון
דן איינבינדר/ניב אהרונסון
ניר ביטון שחקן נבחרת ישראל. ניב אהרונסון
ניר ביטון/ניב אהרונסון
איתן טיבי שחקן נבחרת ישראל. ניב אהרונסון
איתן טיבי/ניב אהרונסון
עומר אצילי שחקן נבחרת ישראל (שמאל) עם אלישע לוי. ניב אהרונסון
עומר אצילי ואלישע לוי/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully