וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת איטליה: ריקרדו מונטוליבו בתמונת ההרכב למשחק בישראל

הקשר לא נכלל בסגל ליורו 2016, אבל חזר לתמונה אצל ונטורה. הוא אמור לפתוח הערב במשחק ההכנה נגד צרפת (22:00, ספורט2). רוגאני יחליף את בונוצ'י, שעדיין לא ברור אם יגיע לחיפה

אימג'בנק GettyImages

ריקרדו מונטוליבו צפוי לפתוח בהרכב נבחרת איטליה במשחק ההכנה שלה הערב נגד צרפת (חמישי, 22:00, ספורט2) ולא מן הנמנע שיעלה ב-11 של האזורי גם נגד נבחרת ישראל בעוד ארבעה ימים. קשר מילאן לא נכלל בסגל של איטליה ליורו 2016, אבל הוזמן על ידי המאמן החדש ג'אמפיירו ונטורה.

לאיטליה זה יהיה מבחן אחרון לפני המשחק באצטדיון העירוני בחיפה, שיהיה הראשון שלה ושל ישראל במסגרת בית ז' במוקדמות מונדיאל 2018. ביחד עם השתיים משחקות גם נבחרות ספרד, אלבניה, מקדוניה וליכטנשטיין. ישראל תפתח את הופעותיה נגד איטליה ובאוקטובר תתארח במקדוניה ותארח את ליכטנשטיין.

המאמן החדש ונטורה ישחק במערך דומה לזה של המאמן הקודם, אנטוניו קונטה, עם שלושה בלמים, חמישה שחקני קישור ושני חלוצים. מרקו וראטי שהחמיץ את היורו בגלל פציעה, יפתח הערב וינהל את המשחק של איטליה גם נגד ישראל. דניאלה רוגאני יחליף את לאונרדו בונוצ'י נגד צרפת, ועדיין לא ברור אם האחרון יגיע לישראל בגלל מצבו הבריאותי של בנו בן השנתיים.

עוד בנושא:

התקשורת האיטלקית מבקרת את ונטורה על בחירת הסגל
עוד הערב: בלגיה - ספרד, הולנד - יוון

שחקן נבחרת איטליה, ריקרדו מונטוליבו. AP
חזר לתמונה. מונטוליבו/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully