וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוטנהאם רכשה את מוסא סיסוקו תמורת 30 מיליון ליש"ט

קשר נבחרת צרפת כבר היה על סף חתימה באברטון, אך ברגע האחרון קיבל הצעה מהתרנגולים והעדיף להגיע לצפון לונדון, שם חתם על חוזה לחמש שנים. ניוקאסל הרוויחה סכום כסף משמעותי

מוסא סיסוקו נבחרת צרפת. AP
בחר בטוטנהאם. מוסא סיסוקו/AP

מוסא סיסוקו חתם הערב (רביעי) בטוטנהאם תמורת 30 מיליון ליש"ט, ויעזוב את ניוקאסל לאחר שלוש שנים וחצי במועדון. הקשר הצרפתי קושר למועדונים רבים הקיץ כולל ריאל מדריד, אך בסופו של דבר הוא נשאר בפרמיירליג לאחר שחתם במדי התרנגולים.

ניוקאסל נשרה בעונה החולפת לצ'מפיונשיפ, וסיסוקו הביע את רצונו להישאר בליגה הבכירה ולעזוב את המגפייז. מוקדם יותר היום דווח כי אברטון הציעה עליו 30 מיליון ליש"ט, אך הוא העדיף להגיע לווייט הארט ליין ולהצטרף לקבוצה של מאוריסיו פוצ'טינו. בסופו של דבר קרוב לתום חלון ההעברות, הלונדונים אכן השוו את ההצעה והקשר ילבש את המדים הלבנים בחמש השנים הקרובות.

סיסוקו גדל בטולוז, ובמדיה רשם 219 הופעות בהן כבש 23 שערים ובישל 15. מי שרכשה אותו בינואר 2013 היא ניוקאסל, תמורת שני מיליון יורו בלבד. גם במדי המגפאייז הצרפתי הרשים וב-133 הופעות הספיק לכבוש 12 שערים ולבשל 19. בעונה האחרונה בפרמיירליג, היו לו שמונה בישולים. את הופעת הבכורה במדי הנבחרת הלאומית עשה סיסוקו באוקטובר 2009, ומאז רשם 44 הופעות בנבחרת, כאשר הוא שיחק גם ביורו האחרון.

לפני כן, הקשר הצרפתי בן ה-21 ז'ורז' קווין אנקודו נרכש ממארסיי תמורת כ-10 מיליון ליש"ט. קלינטון אנז'י עשה את הדרך ההפוכה והושאל למארסיי לעונה. כמו כן, שאלו התרנגולים את השוער הספרדי של אספניול פאו לופס עד תום העונה

עוד בנושא:

כל העסקאות של יום ההעברות האחרון באירופה
לסטר סיטי שברה את שיא המועדון על איסלם סלימאני
צ'לסי החתימה ביום האחרון את דויד לואיס ומרקוס אלונסו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully