וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'לסי הודיעה על רכישתו של דויד לואיז בחזרה מפריס סן ז'רמן

הבלוז אישרו את חזרתו של הבלם הברזילאי, שעזב אותם ב-2014, תמורת 40 מיליון יורו. עוד קודם לכן, הודיעה הקבוצה של אנטוניו קונטה על רכישתו של מרכוס אלונסו מפיורנטינה ב-27 מיליון יורו

אחת ההחתמות המפתיעות ביותר בחלון ההעברות הנוכחי הושלמה הערב (רביעי) באופן רשמי וסופי. דויד לואיז חזר לצ'לסי אחרי שתי עונות בפריס סן ז'רמן. הבלוז רכשו את הבלם הברזילאי בן ה-29 תמורת 40 מיליון יורו אחרי שמכרו אותו ב-2014 תמורת 50 מיליון ליש"ט. כמו כן, צ'לסי רכשה את לואיז ב-2011, אז שיחק אצלה במשך שלוש שנים, תמורת 25 מיליון יורו, כך שבסך הכול היא הוציאה על העברות שנוגעות ללואיז 65 מיליון יורו.

לפני שנתיים החליטה צ'לסי למכור את לואיז לפריס סן ז'רמן תמורת 50 מיליון ליש"ט, בעסקה שהוכתרה כמפורכות למדי - בפרט אחרי המונדיאל המסויט שעבר על בלם נבחרת ברזיל. כעת, לאחר שהתקשה לחזור ליכולת השיא שלו במדי פריס סן ז'רמן ושמע מאונאי אמרי כי הוא לא נמצא בתכניות של אלופת צרפת, לואיז ישוב לצ'לסי, איתה זכה בגביע האלופות (2011/12), בליגה האירופית (2012/13) ובגביע האנגלי (2011/12).

צ'לסי הודיעה הערב (רביעי) על רכישתו של מרקוס אלונסו, תמורת 27 מיליון יורו מפיורנטינה. המגן השמאלי בן ה-25 שצמח במחלקת הנוער של ריאל מדריד אך עזב את הבלאנקוס ב-2010 לאחר שלא קיבל הזדמנויות בקבוצה הבוגרת הצטיין בשורות בולטון, ובמאי 2013 חתם בפיורנטינה. אשתקד פתח בהרכב הוויולה 31 פעמים בליגה וכבש שלושה שערים. הוא חתם בצ'לסי לחמש עונות.

"אני שמח", אמר אלונסו, "זה המקום המושלם עבורי להמשיך להתפתח, הגיע הזמן לזכות בתארים. זו היתה החלטה קלה עבורי, כששמעתי שצ'לסי מעוניינת בי. החברים והמשפחה שלי ידעו שצ'לסי זו הקבוצה בה חלמתי לשחק, אז אני נרגש מאוד".

עוד בנושא:

עדכונים חיים מיום הנעילה של חלון ההעברות באירופה: כל ההחתמות

שחקן פריס סן ז'רמן, דויד לואיז. רויטרס
בדרך חזרה לסטמפורד ברידג'. לואיז/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully