וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמירם הלוי: "זה אירוע הספורט הגדול ביותר שייערך פה מאז ומעולם"

31.8.2016 / 18:00

יו"ר איגוד הכדורסל דיבר במסיבת עיתונאים לקראת אליפות אירופה שתיערך בישראל בקיץ הבא. מאמן הנבחרת, ארז אדלשטיין: "אם האליפות תיתן דחיפה לכדורסל הישראלי, זו בשורה גדולה". ליאור אליהו: "אולי הקיץ האחרון שלי בנבחרת"

צילום מסך

בווידאו: פסל יורובאסקט 2017 נחנך בנמל תל אביב

שנה בדיוק נותרה עד פתיחת היורובאסקט בישראל, והערב (רביעי) נערכה מסיבת עיתונאים מיוחדת בהשתתפות מאמן הנבחרת ארז אדלשטיין, יו"ר האיגוד עמירם הלוי וראש עיריית תל אביב רון חולדאי. המשחקים שייערכו בחלקם בישראל ייצאו לדרך ב-31 באוגוסט, 2017, בעוד הגרלת הבתים תיערך בנובמבר 2016. היום גם יחלו המוקדמות ברחבי היבשת.

נדב גרינשפן, מנכ"ל היכלי הספורט של תל אביב, אמר מוקדם יותר: "ההיערכות של עיריית תל אביב יפו, איגוד הכדורסל בישראל והיכלי הספורט לאירוע הכדורסל הגדול ביותר בשנים האחרונות, התחילה כבר לפני חצי שנה ותימשך בשנה הקרובה. צוות היכלי הספורט נפגש בחודשים האחרונים מספר פעמים עם נציגי פיב"א. אנו שותפים לכל מאמצי השיווק, הקידום, המיתוג, סידורי הביטחון והאירועים הנלווים לטורניר כשהכל נעשה בשיתוף פעולה מלא. במהלך השנה הקרובה יתבצעו עבודות היערכות בהיכל מנורה מבטחים, שיכללו שדרוג התאורה, הקמת יציע עיתונאים ועוד, על מנת לייצר את הסטנדרטים הגבוהים ביותר לקיום התחרות. המשחקים עצמם יערכו בהיכל מנורה מבטחים ואימוני הקבוצות יתקיימו בהיכל קבוצת שלמה".

שמעון אמסלם פתח את מסיבת העיתונאים ואמר: "בעוד שנה נעשה היסטוריה בישראל. אליפות אירופה תתקיים בפעם הראשונה במדינה שלנו ויהיה מאוד מעניין. ב-27 בספטמבר תתחיל מכירת הכרטיסים". רון חולדאי, ראש עיריית תל אביב המשיך: "זוהי חגיגה גדולה. נארח בהיכל 'מנורה מבטחים' ביד אליהו ובהיכל ה'דרייב אין' בצפון תל אביב. כולם בעיר נרגשים לקראת האירוע ואנחנו נערכים במלוא המרץ".

יו"ר האיגוד, עמירם הלוי: "אני מודה לכל מי שעזר לנו בכך שנארח את אליפות אירופה בישראל, בדיוק בעוד שנה מהיום. זהו אירוע הספורט הגדול ביותר שייערך פה מאז ומעולם ואנו מודעים לכובד האחריות המוטלת עלינו. אני מקווה מאוד שזה יסייע לנו באירוח אירועי ספורט גדולים בעתיד. העיר תל אביב-יפו התחברה אלינו כשותפה מלאה בארגון ואנו מודים גם על כך. איגוד הכדורסל רואים בקיום האליפות כהזדמנות למינוף הענף בישראל. בנוסף אנחנו רוצים שצופים יגיעו למשחקים וקבענו כי מחירי הכרטיסים יהיו שווים לכל נפש כאשר כרטיס לחמישה משחקים יעלה 430 ש"ח - 86 ש"ח למשחק".

עוד בנושא:

ידידות: נבחרת ישראל הפסידה 84:67 לאוקראינה
ידידות: נבחרת ישראל ניצחה את אסטוניה 69:76

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
עמירם הלוי יושב ראש איגוד הכדורסל. ראובן קסטרו
"מנוי לחמישה משחקים יעלה 430 ש"ח". יושב ראש איגוד הכדורסל, עמירם הלוי/ראובן קסטרו

ארז אדלשטיין, מאמן הנבחרת: "אם האליפות הזו תיתן דחיפה לכדורסל הישראלי, שיותר ילדים ישחקו כדורסל, שזה יגרום לישראל לייצר שחקנים - זו הבשורה הגדולה עבורנו. כל השחקנים רוצים להיות פה באליפות בארץ, אף אחד לא רוצה לפספס את זה וכולם מחכים. יש שחקנים כמו יותם, ליאור וגיא שסוחבים כבר 15 קיצים, מגיל נוער, ומגיע להם להראות פה בבית שיש לנו כדורסל שיפיק מהאליפות הזו ויצמח מכך. בזכות עובדה שנארח את הבית אנחנו משוחררים ממשחקי ההכנה וזה טוב מאוד עבורנו. אפשר לנוח ולהכין את החברה הצעירים כמו שצריך". על השחקנים שיזומנו אדלשטיין אמר: "ברור שיש עוד עונת כדורסל ארוכה שמתחילה בתחילת אוקטובר. כל העסק פתוח ומי שיהיה טוב יהיה בנבחרת. כך זה היה בעבר וכך זה יהיה בעתיד".

קפטן הנבחרת, עמרי כספי, דיבר בקליפ קצר שהוקרן ואמר: "אני כבר מדמיין את הרגע הזה, ההיכל מלא בקהל שלנו ובדגלי ישראל. זה יקרה היום בעוד שנה - זה חלום שהתגשם שזה הולך לקרות. אין ספק שזה אירוע מיוחד מאוד עם המשפחות והחברים שיגיעו ליציע כשכל עם ישראל מאחורינו. בואו לעזור לנו ולנצח יחד עם נבחרת ישראל".

ליאור אליהו: "אני מאוד מתרגש. מגיל 17 אני משחק בנבחרת וזה אולי הקיץ האחרון שלי, אם כן זוהי דרך נפלאה לסיים את זה. זוהי זכות אדירה לדעתי לכל מי ששותף וחובת ההוכחה עלינו".

גל מקל הוסיף: "נפלה בחלקנו זכות, לדור שלנו, להיות באליפות אירופה שתתקיים בארץ. זה יקרה אמנם עוד שנה אך אנחנו מתחילים לקבל את האווירה וזה באמת מרגש. נעשה הכל כדי להגיע לאירוע הזה בצורה הטובה ביותר. בקיץ האחרון היתה אליפות אירופה מרגשת ונקווה שנמשיך בקו הזה".

גל מקל וליאור אליהו, שחקני נבחרת ישראל/ראובן קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully