וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ידידות: נבחרת ישראל ניצחה את אסטוניה 69:76

25.8.2016 / 21:13

השחקנים הצעירים שמרכיבים הקיץ את הסגל של אדלשטיין ממשיכים לעשות חיל וגברו על הנבחרת שמתכוננת לאליפות אירופה בטורניר ההכנה שנערך בביתה. 13 נקודות לאיתי שגב ועוז בלייזר

שחקן נבחרת ישראל עוז בלייזר. איגוד הכדורסל
מהבולטים בנבחרת. בלייזר/איגוד הכדורסל

נבחרת ישראל רשמה הערב (חמישי) ניצחון 69:76 על נבחרת אסטוניה במסגרת טורניר הראווה שנערך בטאלין. הנבחרת, שמורכבת משחקנים בזימונם הראשון למדים הלאומיים וכאלה שעדיין לא פרצו בהזדמנויות הקודמות שלהם, רשמה ניצחון איכותי על נבחרת טובה, בעיקר במשחקי הבית שלה, וכרגע עומדת על מאזן של שלושה ניצחונות והפסד אחד בקיץ הנוכחי, בו לראשונה מזה שנים רבות לא ישתתפו בטורניר רשמי. כל היריבות של ישראל מתכוננות למוקדמות היורובאסקט, שייצאו לדרך בשבוע הבא. מחר תנעל ישראל את משחקיה הקיץ במשחק אחרון בטורניר נגד אוקראינה.

ישראל פתחה עם בר טימור, איגור קולשוב, עמית שמחון, איתי שגב ורוברט רות'בארט. המשחק עצמו נפתח צמוד, אך ריצה של אסטוניה לקראת סוף הרבע הראשון נתנה למארחת יתרון 14:24 בסיום הרבע. דקות טובות של נאור שרון ואיתי שגב ברבע השני החזירו את השחקנים של ארז אדלשטיין לתמונה, וישראל ירדה למחצית בפיגור סביר, 37:34. המחצית השנייה החלה מצוין עבור האסטונים שכבר עלו ליתרון 11, אך אז התעורר עוז בלייזר עם 7 נקודות רצופות והפך את התוצאה בסיום הרבע ל-53:55 לישראל. נאור שרון ויפתח זיו בתחילת הרבע הרביעי פתחו פער משמעותי עבור הנבחרת, שכבר הגיע ל-15. אסטוניה צימקה מעט בדקות האחרונות ובסיום 69:76 לישראל.

קלעו לישראל: איתי שגב (7 ריבאונדים) ועוז בלייזר 13 כל אחד, נאור שרון 11, תומר גינת 9, רוברט רות'בארט 7, עמית שמחון 6, יפתח זיו, עידן זלמנסון ורפי מנקו 4 כל אחד, אדם אריאל 3, בר טימור 2.

שחקן נבחרת ישראל אדם אריאל. איגוד הכדורסל
ישראל ממשיכה לעשות חיל. אדם אריאל/איגוד הכדורסל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully