וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: "דראקסלר כבר נמצא בפריס, וולפסבורג תקבל 75 מיליון יורו"

האלופה הצרפתית בדרך לעסקת ענק כאשר קשר נבחרת גרמניה יהפוך לרכש החמישי של אמרי אחרי שהמגעים עם חמס כשלו. בעקבות הגעתו של דראקסלר, מטוידי יעבור ליובנטוס תמורת 30 מיליון יורו

AP

האם פריס סן ז'רמן בדרך להשלמת עסקת ענק רגע לפני סיום חלון ההעברות של קיץ 2016? על פי הדיווחים היום (שלישי) בגרמניה וצרפת עולה שכן. יוליאן דראקסלר נמצא בעיר האורות כדי להשלים את העסקה תמורת סכום המעורך ב-75 מיליון יורו. וולפסבורג, שמאז סיום יורו 2016 דחתה הצעות על הקשר מצד ארסנל, הסכימה למהלך שנה מאז שרכשה את קשר נבחרת גרמניה משאלקה.

הפרשנים בצרפת טוענים כי העסקה תושלם ביממה הקרובה כאשר בשורות האלופה הצרפתית שוקלים לאזן את התקציב עם מכירתו של בלז מטוידי ליובנטוס. הגברת הזקנה תשלם על קשר נבחרת צרפת 30 מיליון יורו כאשר דווקא אדינסון קבאני, ששמו נקשר עם נאפולי, יישאר. דראקסלר יצטרף לרשימת הרכש של אונאי אמרי הכוללת את חסה רודריגס, חאתם בן ערפה, תומא מונייה וגז'גוז' קריכוביאק.

בגרמניה טוענים כי הפנייה לדראקסלר אחרי שהמגעים עם רומלו לוקאקו וחאמס רודריגס לא הבשילו לידי עסקה, והגרמני עצמו הבהיר לראשי הזאבים כי הוא מעוניין לעזוב את וולפסבורג בעקבות העובדה כי הם יתקשו להתחרות על תארים בעונה הקרובה והאפשרות לשחק תחת אמרי קוסמת לו יותר כאשר מי שפעל נמרצות כדי להשלים את העסקה היה המנהל המקצועי פטריק קלייברט.

המאמן הספרדי מאמין כי הקשר בן ה-22, שרשם 31 הופעות בהרכב בעונה הקודמת בהן הרשית שמונה פעמים ובישל שבעה שערים, יוכל להוביל את החלק הקדמי של האלופה הצרפתית, שמתקשה להתמודד אחרי עזיבתו של זלאטן איברהימוביץ'.

עוד בנושא:
הפרשנים בקטלוניה רותחים: "ברצלונה איבדה את כוח ההרתעה"
העברות בעולם: ליברפול שוב בעקבות לואן, ווילשר ליובנטוס?

יוליאן דראקסלר שחקן וולפסבורג. Matthias Kern, GettyImages
הפצצה של סיום חלון ההעברות. דראקסלר/GettyImages, Matthias Kern

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully