וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: פאקו אלקאסר חתם בברצלונה לחמש שנים

החלוץ בן ה-23 עזב את ולנסיה, שתקבל כ-30 מיליון יורו. מוניר עשה את ההדרך ההפוכה, לעטלפים אופציית רכישה עם סיום העונה. מתיחות בין לואיס אנריקה לפרננדס בנוגע לסוגיית החלוץ: "הביאו את האופציה הרביעית, אינטר גברה על ברצלונה בקרב על גביגול"

one

בווידאו: ברצלונה מנצחת את אתלטיק בילבאו

ברצלונה סוף סוף השלימה את העברתו של החלוץ פאקו אלקאסר, שחתם היום (שני) לחמש שנים במועדון. ולנסיה, קבוצתו בשלוש השנים האחרונות, תקבל 30 מיליון יורו ואת מוניר אל חדאדי בהשאלה, והיא תוכל לרכוש אותו עם סיום העונה זאת במסגרת ההסכם בין השתיים. אלקאסר השלים את מסע הרכש של רוברטו פרננדס שכלל את סמואל אומטיטי, לוקא דין, דניס סוארס, יספר סילסן ואנדראה גומס.

בזמן שחלק מהפרשנים בקטלוניה שמחים מהגעתו של החלוץ, שגם שב לסגל נבחרת ספרד, לא כולם מסכימים כי אלקאסר הוא השחקן המתאים ביותר להרחיב את הרוטציה של לואיס סוארס, ליאונל מסי וניימאר. "פאקו היה רק האופציה הרביעית של לואיס אנריקה", תקפו הפרשנים והסבירו: "השם הראשון היה של לוסיאנו וייטו אחריו היו קווין גמיירו וגבריאל ברבוסה". הארגנטינאי הושאל לסביליה, הצרפתי חתם באתלטיקו מדריד והאחרון נמצא כפסע מאינטר, אחרי שלאלופה הספרדית הייתה זכות ראשונים עליו מאז השלמת עסקת העברתו של ניימאר מסנטוס.

עוד בנושא:
העברות בעולם: ליברפול שוב בעקבות לואן, ווילשר בדרך ליובנטוס
נבחרת ארגנטינה: סרחיו אגוארו יחמיץ את המפגשים מול ונצואלה ואורגוואי

פאקו אלקאסר מוצג כשחקן ברצלונה. טוויטר, צילום מסך
רק האופציה הרביעית? אלקאסר/צילום מסך, טוויטר

בברצלונה טוענים כי הסחבת בנוגע לעמדת החלוץ עוררה מתח גדול בין לואיס אנריקה לפרננדס, מתח שהשתחרר אמש עם הגעתו של אלקאסר לבדיקות הרפואיות, אותן עבר בהצלחה. הסיבה כי חלוץ ולנסיה הגיע בסופו של דבר היה הלחץ של המאמן לחזק את הסגל בשחקן התקפה, בדיוק כמו שתיכנן בתחילת הקיץ.

"ברצלונה איבדה את כוח ההרתעה שלה בחלון ההעברות. גם הניצחון שלה על ריאל מדריד בנוגע לגומס לא יכול להשכיח את העבודה כי אינטר, שלא משחקת בליגת האלופות, הצליחה לגבור עליה במאבק על גביגול". לזכותו של אלקאסר עומדת העובדה כי לואיס אנריקה מעריך אותו ואף ניסה לצרף אותו לקבוצת המילואים ב-2008. בינתיים ההודעה הרשמית נדחתה בעקבות בעיות במשא ומתן עם ולנסיה, עליהן אמר

עכשיו שמלאכת הרכבת הסגל הושלמה, הנהלת המועדון תתפנה להארכת חוזיהם של סוארס ואיבן ראקיטיץ'. המטרה הבאה אחרי ההסכמים המשודרגים של השניים תהיה הארכת החוזה של מסי. אל הסוגייה התייחס הנשיא, ג'וזף מריה ברתומאו: "יש לנו עניינים לסגור לפני שנשלים את הארכת החוזה של מסי, הוא יודע שאנחנו רוצים לשדרג את החוזה שלו עד 2021. אנחנו מדברים עם לאו, הוא חזק מתמיד וענייני המס לא מפריעים לו להיות השחקן הכי טוב בעולם".

לואיס אנריקה מאמן ברצלונה. AP
כועס. לואיס אנריקה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully