וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: וידאר קיארטנסון חתם במכבי תל אביב לארבע שנים

30.8.2016 / 9:00

החיפוש של סגנית האלופה אחר חלוץ הסתיים: האיסלנדי, שעל מועמדותו פורסם בוואלה! ספורט, הפך לרכש היקר בתולדות הצהובים: "ראיתי שמדובר במועדון גדול". קרויף: "ניסינו להחתימו זמן רב"

AP

החיפוש הממושך של מכבי תל אביב אחר חלוץ זר הסתיים. וידאר קיארטנסון האיסלנדי (26), שעל מועמדותו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט, חתם היום (שלישי) בשורות סגנית האלופה ויצטרף לסגל של שוטה ארבלדזה. הוא הגיע לישראל כבר אתמול, לאחר שמאלמו השבדית קיבלה את הצעת של הצהובים בסך 3.5 מיליון יורו. בכך הוא הפך השחקן לרכש היקר בתולדות המועדון.

"זה היה יום מאוד ארוך שהחל בקופנהאגן בשעות הבוקר", אמר קיארטנסון לאתר הרשמי של מכבי תל אביב. "בפרק זמן ממש קצר הספקתי לערוך סיור קצר ברחבי תל אביב והופתעתי לטובה. פגשתי את ג'ורדי קרויף ואת המאמן שוטה ארבלדזה, עברתי בדיקות רפואיות, ביקרתי במשרדי המועדון וראיתי מקרוב שמדובר במועדון גדול. ברור שאני יודע שהקבוצה העפילה לשלב הבתים בליגה האירופית ושיחקה בעונה שעברה בליגת האלופות. ראיתי חלק מהמשחקים וזה היה בית מאוד קשה".

החלוץ הוסיף: "אני מאוד נרגש לחתום ואני יודע כי מדובר במועדון הגדול ביותר בישראל עם קהל חם והיסטוריה מפוארת. עכשיו אני חוזר לסגל נבחרת איסלנד לקראת משחק המוקדמות שלנו באוקראינה ואחזור בהמשך. ברצוני להודות לכולם במאלמו, השחקנים הצוות והאוהדים. הייתה לי שם תקופה מדהימה אבל עכשיו אני מתחיל פרק חדש בקריירה שלי".

עוד בנושא:

לידיעה הראשונית על מועמדותו של קיארטנסון למכבי תל אביב
מכבי תל אביב מנהלת מגעים מול הפועל תל אביב לרכישת שגיב יחזקאל

וידאר קיארטנסון חלוץ מכבי תל אביב. אתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
נרגש להצטרף. קיארטנסון עם קרויף/אתר רשמי, אתר הרשמי של מכבי תל אביב

ג'ורדי קרויף אמר לאחר החתימה: "וידאר הוא חלוץ פורה בעל רקורד מרשים אותו ניסינו להחתים משך זמן רב. אנו מאושרים שהצלחנו להגשים את המטרה שלנו ומקווים כי יעזור לנו להשיג את היעדים שלנו. אנו שמחים שהצלחנו להשלים את ההחתמה הזו בטווח זמן כה קצר. זוהי תוצאה של עבודת צוות. שמחתי לעבוד שוב עם ג'ק אנגלידיס בתפקידו החדש כשהוא עובד לצד הבעלים בקנדה. אני אסיר תודה למיץ' גולדהאר שהראה שוב את המחויבות שלו כלפי חיזוק המועדון ועל העזרה שלו לאורך כל התהליך שבסופו ההחתמה המשמעותית הזו הפכה לעובדה קיימת".

קיארטנסון היה בסגל המורחב של איסלנד ליורו 2016, אך בסופו של דבר לא נכלל בו ונותר על תשע הופעות בינלאומיות ושער אחד. הוא כבש שערים רבות בקבוצות סלפוס ופילקיר בארצו, לפני שעבר לנורבגיה והבקיע 25 שערים ב-29 משחקים במדי ולרנגה. ב-2015 עבר לג'יאנגסו הסינית והבקיע תשעה שערים, לפני שנרכש על ידי מאלמו בינואר האחרון ומאז כבש 14 שערים ב-20 משחקי ליגה בשבדיה, כולל את שער הניצחון במשחק הליגה האחרון מול סונדסבאל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
וידאר ארן  וידאר קיארטנסון חלוץ מכבי תל אביב. אתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
נרגש לקראת האתגר החדש. קיארטנסון/אתר רשמי, אתר הרשמי של מכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully