וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב הגישה הצעה לחלוץ האיסלנדי וידאר קיארטנסון

28.8.2016 / 23:50

פרט למועמדות של ניקוליץ' וגוהו, הצהובים הציעו כ-3.5 מיליון יורו למאלמו השבדית, בה החלוץ ה-26 כבש 14 שערים ב-20 משחקים בעונה הנוכחית. ארבלדזה לאחר הניצחון באשדוד: "צריך להשתפר"

AP

בווידאו: צפו בביצועיו של קיארטנסון

מכבי תל אביב הגישה הצעה לחלוץ האיסלנדי וידאר קיארנטסון, כך נודע לוואלה! ספורט. הצהובים מחפשים סקורר אירופי עם מספרים מוכחים, ומלבד נמניה ניקוליץ' וז'ראר גוהו שכבר הוזכרו, הם פנו למאלמו השבדית והגישו הצעה בסך 3.5 מיליון יורו על החלוץ בן ה-26 שהיה בסגל המורחב של איסלנד ליורו 2016, אך בסופו של דבר לא נכלל בו ונותר על תשע הופעות בינלאומיות ושער אחד.

קיארטנסון כבש שערים רבות בקבוצות סלפוס ופילקיר בארצו, לפני שעבר לנורבגיה והבקיע 25 שערים ב-29 משחקים במדי ולרנגה. ב-2015 עבר לג'יאנגסו הסינית והבקיע תשעה שערים, לפני שנרכש על ידי מאלמו בינואר האחרון ומאז כבש 14 שערים ב-20 משחקי ליגה בשבדיה, כולל את שער הניצחון הערב מול סונדסבאל.

וידאר קיארטנסון שחקן נבחרת איסלנד. AP
מפציץ בסקנדינביה. וידאר קיארטנסון/AP

מכבי תל אביב נמצאת בתקופה טובה. אחרי שהצליחה להעפיל לשלב הבתים של הליגה האירופית, חזרה הקבוצה לזירה המקומית עם ניצחון, 1:2 על מ.ס אשדוד, במחזור השני בליגת העל - ונותרה הקבוצה היחידה עם מאזן מושלם (לפחות עד משחקה של הפועל אשקלון מחר), זאת למרות שהציגה יכולת פושרת מול העולה החדשה.

הקשר נוסא איגייבור יטוס מחר לניגריה כדי להצטרף לסגל הנבחרת, אחרי תקופה ארוכה שלא היה בסגל.

"המחצית השנייה הייתה קשה אבל שרדנו", אמר שוטה ארבלדזה. "זה משחק חוץ קשה במגרש יבש. הם שינו טקטיקה בפיגור שני שערים ומגיע קרדיט למאמן על כך. בסופו של דבר תמיד קשה כשחוזרים ממשחק באירופה, ועכשיו יש לנו זמן מוגבל לנוח. תמיד צריך להשתפר".

על היריבות בליגה האירופית: "זה תמיד קשה אבל גם מרגש. אני חושב שזניט היא קבוצה ברמה של צ'מפיונס ואת אלקמאר אני מכיר כשחקן ומאמן. תמיד קשה מולה. הקבוצה האירית מאוד חזקה. בכל מקרה, אני תמיד מאמין בקבוצה שלי".

* יריבת מכבי תל אביב בליגה האירופית, אלקמאר, ניצחה 0:2 את ניימיכן במסגרת המחזור הרביעי בהולנד.

עוד באותו נושא

ליגת העל: מכבי תל אביב ניצחה את מ.ס אשדוד 1:2

לכתבה המלאה
לירון מולדובן

"פראיירים זו מילה קשה, אבל אנחנו מתוסכלים", אמר רוני אוואט. "היינו חייבים להשיג יותר בחצי השני, זה מאוד מאכזב. אני גאה בבחורים, הם עלו במחצית השנייה ונתנו את כל מה שיכלו. חבל שלא ניצלנו את המצבים. עם כל המחמאות אנחנו יורדים מנוצחים. נצטרך לשנס מותניים בפגרה ולחזור יותר טובים ולאגור נקודות. בשלושים הדקות הראשונות לא הכרתי את הקבוצה שלי, היו דקות מזעזעות. כנראה גודל המעמד והאווירה גרמו לנו לרגליים מאוד כבדות. עשיתי שינוי טקטי, הגענו למצבים וניסינו לחזור למשחק. אמרתי לשחקנים במחצית שאפשר לחזור כי מכבי תהיה עייפה, לצערי זה לא הצליח".

על ספסול אוחנה, אינברום וזריהן: "השיקול לא היה שיקול מקצועי, אלא רצון להעביר מסר בעקבות המשחק הקודם בו השחקנים לא התנהלו נכון. אני שמח שהשחקנים הפנימו את זה ונכנסו טוב במחצית השנייה. כולם צריכים להבין שרק דרך המשחק הקבוצתי הם יוכלו להביא לידי ביטוי את היכולות ההגנתיות שלהם".

"אני יכול להבטיח, למרות האכזבה, שאשדוד תהיה למעלה. נהיה קבוצה תוססת ולא נהיה קבוצה פרווה, נשחק כדורגל טוב ונפגש בצמרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully