וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: הבעלים לשעבר של לוס אנג'לס דודג'רס ירכוש את מארסיי

פרנק מק'קורט בן ה-63, שמכר את קבוצת הבייסבול לפני ארבע שנים, יהיה הבעלים החדש של קבוצת הכדורגל הצרפתית. איש העסקים האמריקאי אמר: "לא אכנס לפרטים עד שהעסקה תצא לפועל באופן רשמי"

פרנקט מק'קורט איש עסקים מארסיי. Kevork Djansezian, GettyImages
"יום שמח עבורי ועבור משפחתי". מק'קורט/GettyImages, Kevork Djansezian

האם אולימפיק מארסיי תחזור לימיה הגדולים? קבוצת הכדורגל הצרפתית שזכתה באליפות האחרונה שלה לפני שש שנים, תימכר בקרוב לאיש העסקים האמריקאי, פרנק מק'קורט. ההודעה הרשמית על המכירה עדיין לא פורסמה, אך על פי דיווחים בצרפת העסקה צפויה להיסגר בחודשים הקרובים.

"אנחנו מקווים שהעסקה תיסגר עד סוף השנה", כך אמרה מרגריטה לואיס דרייפוס, הבעלים של קבוצת הכדורגל בהווה מאז שנת 2009. המיליארדית השתלטה על המועדון לאחר מות בעלה, רוברט לואיס דרייפוס, ששימש כנשיא לפניה. יש לציין שתחת אשת העסקים הרוסייה-שווייצרית, הקבוצה לא נחלה הצלחות רבות וזכתה באליפות האחרונה שלה בעונת 2009/10.

מק'קורט, איש אמיד בפני עצמו, רכש את קבוצת הבייסבול לוס אנג'לס דודג'רס בשנת 2004, תמורת 430 מיליון דולר. במהלך אפריל 2011, פורסמו ידיעות בנוגע לחובות של המועדון ועל כך שמק'קורט נאלץ לקחת הלוואה מרשת 'פוקס' על מנת לפתור את הבעיות הכלכליות. שנה מאוחר יותר, איש העסקים אכן מכר את הדודג'רס לקבוצת רוכשים שכללה גם את כוכב הכדורסל, מג'יק ג'ונסון, בעסקת ענק של שני מיליארד דולר.

מק'קורט אמר היום: "זהו יום שמח עבורי ועבור משפחתי. אני ומרגריטה סיכמנו על החוזה לרכישת הקבוצה. התהליך יקח זמן ועד שהעסקה לא תצא לפועל באופן רשמי אני לא מעוניין להכנס לפרטים. מארסיי הוא אחד מהמועדונים הגדולים בעולם, לא נהיה בעלי הקבוצה אלא רק השליחים. השאיפה היא לבנות את הקבוצה מחדש ולספק חוויות חדשות עבור האוהדים. אני מקווה שהקשר של המועדון והאוהדים יתחזק ושאצליח להוביל את מארסיי להצלחות מקצועיות ויציבות כלכליות בטווח הארוך".

עוד בנושא:

צרפת: מארסיי ניצחה 0:2 את לוריין ורשמה ניצחון ראשון העונה
צרפת: מונאקו ניצחה 1:3 את האלופה פריס סן ז'רמן

ההודעה שפורסמה לתקשורת על רכישת הקבוצה

  • עוד באותו נושא:
  • מארסיי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully