וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: מונאקו ניצחה 1:3 את האלופה פריס סן ז'רמן

השליטה הבלתי מעורערת של הליגה נחלה הפסד בכורה כבר במחזור השלישי בעקבות שערים של מוטיניו, פאביניו ועצמי של אורייה. קבאני צימק. 0:1 לבורדו על נאנט, 0:0 בין סנט אטיין לטולוז

שחקני מונאקו חוגגים עם פאביניו (משמאל). רויטרס
חגיגה בסטאד לואי השני. פאביניו/רויטרס

המחזור השלישי בליגה הצרפתית נחתם הערב (ראשון) עם אירוע לא שגרתי - הפסד של פריס סן ז'רמן. מונאקו, הנציגה השנייה של צרפת בליגת האלופות, הייתה זו שהפתיעה את השליטה הבלתי מעורערת עם 1:3 ביתי. בורדו גברה 0:1 על נאנט, סנט אטיין וטולוז נפרדו ב-0:0.

מונאקו - פריס סן ז'רמן 1:3

בעונה שעברה הגיע הפסד הבכורה של פריס סן ז'רמן רק בסוף פברואר, במחזור ה-28. העונה, עם אונאי אמרי על הקווים, זה קרה כבר במחזור השלישי. אלופת צרפת התארחה בסטאד לואי השני אצל הנציגה הנוספת של הליגה בצ'מפיונס ליג, וכמו בעימות האחרון - הפסידה לה. מונאקו פתחה מצוין ובדקה ה-13 היה זה ג'יבריל סידיבה, המוזמן הטרי לסגל נבחרת צרפת, שהעביר כדור רוחב מצד ימין אותו המשיך ז'ואאו מוטיניו בנגיעה רכה מ-16 מטרים אל הרשת. המארחת המשיכה עם משחק לחץ משובח ובדקה ה-45 מלך הפנדלים פאביניו דייק בפעם ה-12 ברציפות מהנקודה הלבנה, אחרי עבירה מטופשת של דויד לואיז. אדינסון קבאני צימק בנגיחה בדקה ה-63, אבל בדקה ה-80, בניגוד גמור למהלך המשחק, סידיבה המצוין פרץ והעביר כדור רוחב שפגע בסרז' אורייה ונכנס פנימה.

ז'ואאו מוטיניו שחקן מונאקו. רויטרס
טאץ' מושלם. ז'ואאו מוטיניו/רויטרס

בורדו - נאנט 0:1

הקבוצה של ז'וסלן גורבנק התאוששה מהתבוסה בטולוז והשיגה ניצחון בית שני העונה מול אחת היריבות המרות שלה. נאנט, שלא ניצחה בבורדו מאז מאי 2007, נותרה עם שלוש נקודות וגול אחד בשלושה משחקים, אחרי שנכנעה בדקה ה-31 לשער של האורוגוואי דייגו רולאן. ז'רמי מנז היה המבשל ובורדו עם שש נקודות.

סנט אטיין - טולוז 0:0

תיקו מאופס שני תוך ארבעה ימים לסנט אטיין, שלא ניצחה את טולוז בכל שמונת המפגשים האחרונים בין הקבוצות. הרכש הטרי הנרי סבה ערך בכורה בהרכב והמצטרף הנוסף ז'ורדן ורטו שותף כמחליף, אבל גם הם לא הצליחו למצוא את הרשת של אלבן לאפון בן ה-17, שספג רק שער אחד בשלושת מחזורי הפתיחה. טולוז עדיין בלתי מנוצחת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully