וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בסקוטלנד: "אוהדי סלטיק גייסו 162 אלף ליש"ט עבור ילדי עזה"

בממלכה לא נרגעים אחרי המפגש מול הפועל באר שבע בפלייאוף ליגת האלופות ומדווחים כי אוהדי סלטיק ממשיכים לתרום כספים עבור ילדי עזה: "האוהדים הוכיחו הומניות". בעזה הודו לסקוטים על המחווה

צילום ועריכה: יותם רונן

בווידאו: תגובות מהמפגש של הפועל באר שבע מול הפועל תל אביב

הגרלת שלב הבתים בליגת האלופות זימנה לסלטיק מפגש מרתק מול ברצלונה, מנצ'סטר סיטי ובורוסיה מנשנגלדבאך. אחרי הדרמה מול הפועל באר שבע בגומלין בבירת הנגב, בתקשורת הבריטית עדיין עוסקים במפגש הראשון בסלטיק פארק בו הונפו דגלי פלסטין. היום (שני) מדווחים בסקוטלנד כי התרומות של הסקוטים עבור ילדי עזה כבר עומדת על 162 אלף ליש"ט והיד עדיין נטויה.

עדיין לא ברור מתי התרומות יועברו לרצועה אבל בגלאזגו כבר חוגגים: "פרויקט הילדים עבור עזה הוכיח את עצמו. המפגש מול הפועל באר שבע היה אקט של סולידריות עבור העולם והילדים. אוהדי סלטיק הוכיחו הומניות, והאקט של אופ"א מולם הוא בלתי ראוי. אין סיבה שהמועדון ייענש בעקבות המחאה הלגיטימית נגד המדיניות הישראלית בשטחים הכבושים. הרעיון לפיו יש להעניש את סלטיק על ידי אופ"א הוא מעשה קטנוני נגד אידיאולוגיה פוליטית".

חשוב לציין כי זו אינה הפעם הראשונה בה סלטיק נענשת בעקבות הזדהות עם התמיכה בפלסטינאים. בינתיים, בעזה בחרו להודות לאוהדי סלטיק על התמיכה הנרחבת בהם בצמד המפגשים עם שלטי תמיכה במשחק ליגה שהתקיים בעזה.

עוד בנושא:
הפועל באר שבע: מוחמד גדיר ינותח ביום רביעי, ייעדר לפחות חודש וחצי
מגמאדוב: "למכבי יש בעיות, לא רציני להשוות אותה לזניט"

דגלי פלסטין ביציע אוהדי סלטיק. רויטרס
אוהדי סלטיק עם שלטי פלסטין/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully