וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגמאדוב: "למכבי יש בעיות, לא רציני להשוות אותה לזניט"

עוזר המאמן של מכבי פתח תקוה התראיין בתקשורת הרוסית ודיבר על הצהובים שייפגשו את זניט בליגה האירופית: "יש לה בעיות על הספסל". על יגור פיליפנקה: "הוא נראה כבד ורחוק מכושר אופטימלי"

מוראד מגמאדוב, מכבי פתח תקוה. ניב אהרונסון
"למכבי יש בעיות". מגמאדוב/ניב אהרונסון

מכבי תל אביב קיבלה הגרלה די נוחה בליגה האירופית עם אלקמאר ודאנדוק, אך הקבוצה הכי חזקה בבית בו שובצו הצהובים היא זניט זנט פטרסבורג הרוסית, שצפוייה לעשות לצהובים חיים קשים מאוד. כמו שמכבי מתעניינת ביריבותיה, גם ברוסיה מתעניינים בקבוצה של שוטה ארלבדזה והיום (שני) התראיין ל"ספורט" הרוסי מוראד מגמאדוב, עוזר המאמן של מכבי פתח תקוה.

"מכבי היא מועדון גדול בסטנדרטים ישראלים, אבל ההשוואה לזניט לא רצינית", אמר מגמאדוב והוסיף: "למכבי יש בעיות עם הספסל. יש לה שחקנים וותיקים, אבל זה לא הספיק לאליפות בעונה שעברה".

יגור פיליפנקה מכבי תל אביב. לירון מולדובן
"רחוק מכושר אופטימלי". פיליפנקה/לירון מולדובן

בלם העבר התייחס ליכולת הכלכלית של מכבי תל אביב עם מיטש גולדהאר ואמר: "בסטנדרטים הישראלי, מכבי תל אביב מועדון עשיר. אבל עם כל הכבוד, אין מה להשוות בינה לבין זניט. התקציב של מכבי תל אביב הוא בערך 20 מיליון יורו".

מגמאדוב התייחס גם למינוי של ארבלדזה ואמר: "בישראל היו רק שני מחזורים והעבודה שלו תיבחן לאורך, אבל הוא הביא את מכבי לשלב הבתים של הליגה האירופית וזה ייאמר לזכותו". מגמאדוב נשאל על יגור פיליפנקה, בלם הצהובים ואמר: "לדעתי הוא רחוק מכושר אופטימלי. הוא נראה כבד, צריך לראות אם זה ישתפר בהמשך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully