וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדריאן סילבה: "עובר ללסטר, אשאר אוהד ספורטינג ליסבון כל חיי"

קשר נבחרת פורטוגל, ששיחק שישה משחקים במכבי חיפה ב-2010/11, הצהיר על המעבר להשועלים: "אני 15 שנים בספורטינג, זו הזדמנות יוצאת דופן. נרגש לקראת האתגר באנגליה". סילימאני צפוי להצטרף אליו

שחקן נבחרת פורטוגל אדריאן סילבה. AP
מתרגש. אדריאן סילבה/AP

מועד ההעברות של קיץ 2016 עומד להסתיים ובלסטר קרובים להשלים שתי עסקאות מרשימות. השועלים כבר סיכמו עם ספורטינג ליסבון על רכישתו של החלוץ האלג'יראי איסלם סילימאני תמורת סכום המוערך ב-25 מיליון יורו. בזמן שסוכנו של סלימאני, ז'ורזה מנדש, כבר רמז בנוגע לחתימה המתקרבת של החלוץ בלסטר - אקס מכבי חיפה, אדריאן סילבה, בחר להצהיר על היעד הבא בצורה ברורה.

הקשר, שרשם רק שש הופעות במכבי מכבי חיפה ב-2010/11 תחת אלישע לוי, וכיכב במדי נבחרת פורטוגל ביורו האחרון סיפר לתקשורת במולדתו: "אני 15 שנים בספורטינג קיבלתי הזדמנות יוצאת דופן להתקדם ואשחק בעונה הקרובה בלסטר. האפשרות לשחק שם עניינה אותי מאוד ואני מקווה להצליח. אני אוהב את המועדון הזה, אך רוצה להתקדם לעבר היעד הבא. נשיא המועדון הבטיח לי שאחרי שנים ארוכות של מסירות, הוא לא יתקע את ההתפתחות המקצועית שלי וכעת הוא קיבל את ההצעה המתאימה עבור כל הצדדים. אשאר אוהד ספורטינג כל חיי".

על העובדה שספורטינג נפרדה גם מז'ואאו מריו, שעבר לאינטר, סיפר סילבה: "בגיל 27 ואחרי שנים ארוכות כאן אני בטוח שהמועדון יסתדר, נתתי את כל מה שיש לי. אחרי שסיימנו עונה נהדרת הרגשתי שאני צריך אתגר חדש. ברור שאתגעגע לאנשים של המועדון והאוהדים. אני נרגש ובטוח שהקבוצה תמשיך להיות חזקה". עדיין לא ברור מה הוא סכום ההעברה אותו תשלם לסטר עבור סילבה.

עוד בנושא:

העברות בעולם, 29.8: פאקו אלקאסר הגיע לבדיקות בברצלונה, אינטר מתחמשת
באופ"א רוצים להעביר את משחקי ליגת האלופות ליום שבת

איסלם סלימאני שחקן ספורטינג ליסבון. רויטרס
גם הוא כבר נפרד. סלימאני/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully